keinstein Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 på tvers. Før kunne jeg svelge dem på tvers, nå må jeg ta dem på langs, og kanskje med et glass vann. Det går bedre med Vålerengabrød og Fedon Lindberg Brød enn KIWI loff og ICA kneipp. Kan noen råde meg? Jada, jeg vet det kan være fornuftig å moderere sine uttalelser, men det blir ikke det samme med kuvertbrød. Man får ikke samme mengde oppmerksomhet da. 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 hmmm, jeg ville valgt en annen form for å få oppmerksomhet Kan du ikke ta på deg en kjøle ala Madde sin? 0 Siter
keinstein Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 hmmm, jeg ville valgt en annen form for å få oppmerksomhet Kan du ikke ta på deg en kjøle ala Madde sin? Madde.... madde.... hm 0 Siter
bb71 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Ikke gi opp. Øve, øve, øve. Stryker du med tør jeg vedde på at du får forsiden på vg! Da oppnår du iallfall målet med det hele. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Sikker på du ikke har fått difteri i halsen? 0 Siter
keinstein Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Ikke gi opp. Øve, øve, øve. Stryker du med tør jeg vedde på at du får forsiden på vg! Da oppnår du iallfall målet med det hele. Det blir i tilfelle en forfremmelse. Jeg har tidligere hatt mitt legeme avbildet på ca en halvside av et søndags-VG. Totalt ca to tredeler med omtale. Brodern er ganske misunnelig. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Sikker på du ikke har fått difteri i halsen? Dæven! Tror du det? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Dæven! Tror du det? Jeg har nok smitta deg via skjermen her *muhahahaha* 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Du kan godt få gå i lære hos meg...hehe;-p *forsøk på galgenhumor fra en med bulimi* Huff, er det sent på kveld, tro...? 0 Siter
bb71 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Det blir i tilfelle en forfremmelse. Jeg har tidligere hatt mitt legeme avbildet på ca en halvside av et søndags-VG. Totalt ca to tredeler med omtale. Brodern er ganske misunnelig. Da har du intet å tape, det blir fin-fint uansett og du klarer knaipen på tvers eller ikke! 0 Siter
keinstein Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Da har du intet å tape, det blir fin-fint uansett og du klarer knaipen på tvers eller ikke! Jeg tenkte kontakte journissen om at jeg klarer å svelge et brød, men han er homse, så det er kanskje ikke så lurt? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Her får du nok svelge en kamel i stedet. Da kanskje du lærer deg å moderere uttalelsene dine:-) 0 Siter
stone Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Det blir i tilfelle en forfremmelse. Jeg har tidligere hatt mitt legeme avbildet på ca en halvside av et søndags-VG. Totalt ca to tredeler med omtale. Brodern er ganske misunnelig. Og jeg har hatt 1/4 side i Se og Hør. 0 Siter
guffelure Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Jeg tenkte kontakte journissen om at jeg klarer å svelge et brød, men han er homse, så det er kanskje ikke så lurt? Jeg registrerer at du er "sykelig" opptatt av brød ... kanskje du bør omskolere deg til å bli baker ?? Da blir det andre "boller" tenker jeg ;-) 0 Siter
Gjest åttehundre Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Mindre stor i kjeften etter at morgenbrødet uteble? :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Mindre stor i kjeften etter at morgenbrødet uteble? :-) Da er det noen som ikke får morranummeret sitt. Sånn er det når avisbudet uteblir. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Her får du nok svelge en kamel i stedet. Da kanskje du lærer deg å moderere uttalelsene dine:-) Når noen ikke ønsker servering så går servitørene andre steder. Akkurat som energi, den går ikke tapt, bare flytter på seg. Hvis du hører på de som forgår seg, så vil det alltid være en viss andel eksklusjon inne i bildet, så avvisning er ikke den beste måte å møte ulikheter på. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Og jeg har hatt 1/4 side i Se og Hør. Åja. Det var du som hadde fått vepsestikk i..... stygg sak, men ikke noe for frokostbordet. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Jeg registrerer at du er "sykelig" opptatt av brød ... kanskje du bør omskolere deg til å bli baker ?? Da blir det andre "boller" tenker jeg ;-) Jeg skal gi deg boller jeg. 0 Siter
Jally Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Har ikke erfaringer med brød, men jeg er jævlig god å svelge kameler... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.