Gå til innhold

Problem med å svelge hele brød

Anbefalte innlegg

Skrevet

på tvers.

Før kunne jeg svelge dem på tvers, nå må jeg ta dem på langs, og kanskje med et glass vann.

Det går bedre med Vålerengabrød og Fedon Lindberg Brød enn KIWI loff og ICA kneipp.

Kan noen råde meg?

Jada, jeg vet det kan være fornuftig å moderere sine uttalelser, men det blir ikke det samme med kuvertbrød. Man får ikke samme mengde oppmerksomhet da.

Skrevet

hmmm, jeg ville valgt en annen form for å få oppmerksomhet :) Kan du ikke ta på deg en kjøle ala Madde sin? ;)

Skrevet

hmmm, jeg ville valgt en annen form for å få oppmerksomhet :) Kan du ikke ta på deg en kjøle ala Madde sin? ;)

Madde.... madde.... hm

Skrevet

Ikke gi opp. Øve, øve, øve. Stryker du med tør jeg vedde på at du får forsiden på vg! Da oppnår du iallfall målet med det hele.

Skrevet

Ikke gi opp. Øve, øve, øve. Stryker du med tør jeg vedde på at du får forsiden på vg! Da oppnår du iallfall målet med det hele.

Det blir i tilfelle en forfremmelse. Jeg har tidligere hatt mitt legeme avbildet på ca en halvside av et søndags-VG. Totalt ca to tredeler med omtale.

Brodern er ganske misunnelig.

Skrevet

Sikker på du ikke har fått difteri i halsen?

Dæven! Tror du det?

Skrevet

Dæven! Tror du det?

Jeg har nok smitta deg via skjermen her *muhahahaha*

Gjest Ellipse
Skrevet

Du kan godt få gå i lære hos meg...hehe;-p

*forsøk på galgenhumor fra en med bulimi*

Huff, er det sent på kveld, tro...?

Skrevet

Det blir i tilfelle en forfremmelse. Jeg har tidligere hatt mitt legeme avbildet på ca en halvside av et søndags-VG. Totalt ca to tredeler med omtale.

Da har du intet å tape, det blir fin-fint uansett og du klarer knaipen på tvers eller ikke!

Skrevet

Da har du intet å tape, det blir fin-fint uansett og du klarer knaipen på tvers eller ikke!

Jeg tenkte kontakte journissen om at jeg klarer å svelge et brød, men han er homse, så det er kanskje ikke så lurt?

Skrevet

Her får du nok svelge en kamel i stedet. Da kanskje du lærer deg å moderere uttalelsene dine:-)

Skrevet

Og jeg har hatt 1/4 side i Se og Hør.

Skrevet

Jeg tenkte kontakte journissen om at jeg klarer å svelge et brød, men han er homse, så det er kanskje ikke så lurt?

Jeg registrerer at du er "sykelig" opptatt av brød ... kanskje du bør omskolere deg til å bli baker ?? Da blir det andre "boller" tenker jeg ;-)

Gjest åttehundre
Skrevet

Mindre stor i kjeften etter at morgenbrødet uteble? :-)

Skrevet

Mindre stor i kjeften etter at morgenbrødet uteble? :-)

Da er det noen som ikke får morranummeret sitt. Sånn er det når avisbudet uteblir.

Skrevet

Her får du nok svelge en kamel i stedet. Da kanskje du lærer deg å moderere uttalelsene dine:-)

Når noen ikke ønsker servering så går servitørene andre steder. Akkurat som energi, den går ikke tapt, bare flytter på seg.

Hvis du hører på de som forgår seg, så vil det alltid være en viss andel eksklusjon inne i bildet, så avvisning er ikke den beste måte å møte ulikheter på.

Skrevet

Og jeg har hatt 1/4 side i Se og Hør.

Åja. Det var du som hadde fått vepsestikk i..... stygg sak, men ikke noe for frokostbordet.

Skrevet

Jeg registrerer at du er "sykelig" opptatt av brød ... kanskje du bør omskolere deg til å bli baker ?? Da blir det andre "boller" tenker jeg ;-)

Jeg skal gi deg boller jeg.

Skrevet

Har ikke erfaringer med brød, men jeg er jævlig god å svelge kameler...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...