Gå til innhold

nettopp vinterferie så kom influensaen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja nå har vi nettopp begynt vinterferien så kommer influensa med et "smell", ja det var som en eksplosjon.

Guttungen feiret bursdag og midt i den så fikk han plutselig "ekkel hals" så kom feberen og nå er han liggende på sofaen med influensavondt i kroppen.

Det skjedde på en halvtime dette gitt!

Vi hadde jo egentlig tenkt å kose oss litt og dra rundt på kino, badeland m.m ettersom hele familien har ferie :(

Så fort det ble spolert da, sjokkert jeg :((

Skrevet

Huff, det er kjedelig når det blir sånn. Planene går i vasken. God bedring til gutten!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1172352507' post='3545842]

Huff, det er kjedelig når det blir sånn. Planene går i vasken. God bedring til gutten!

Takker for det!

Vi får kose oss innendørs med buzz og annet hvis han orker det.

Skrevet

Håper det går over like fort som det kom! God bedring!

Skrevet

Håper det går over like fort som det kom! God bedring!

Det håper jeg også.

Feberen er oppe i 39 nå så det ser mørkt ut.

Skrevet

Huff stakkars, jeg er glad jeg "bare" er forkjøla. Men det spørges nå da, er vel bare et tidsspørsmål når det kommer hit til gards.

Skrevet

Huff stakkars, jeg er glad jeg "bare" er forkjøla. Men det spørges nå da, er vel bare et tidsspørsmål når det kommer hit til gards.

Han hadde ingen forvarsel før influensaen kom som et skudd.

Håper bare vi andre slipper unna eller at vi voksne ikke får det samtidig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...