Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, de minner mistenkelig om noen gardiner jeg lånte hjem for et et par år siden. Vel, de ble raskt levert tilbake for å si det sånn! Da de kom opp, så stua ut som et slags fransk budoar. Ikke fint synes jeg. Selv min mor - som elsker gardiner - syntes det ble ALT for mye! Og da er det ille...he, he.

Jeg valgte hvite gardiner i stedet, og har ikke angret et sekund:-)

Men, smaken er som baken osv, det er jo DU som skal like gardinene!

Et annet poeng, disse gardinene egner seg vel mest for vinter, hadde du tenkt dem som allround- gardiner?

Tror det blir lysere ja...men jeg bytter på sommer og vinter som regel :)

Skrevet

Gratulere med nytt hus :)

Hvor er sofaen kjøpt? Den var flott!

Den er kjøpt på Bohus.

Skrevet

Du får sende inn bilde av stua når den er ferdig ;-)

Ja - jeg må jo det - men vi får ikke flytte inn før etter 15.april....leeeeeeenge å vente.

I dag skal vi ha visning på eget hus. Grusomt.

Skrevet

Litt voldsomt etter min smak, hvis du skal ha mange lengder. Men de var pene, altså.

Har du kjøpte deg svær villa med skipsgulv og strandlinje? ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1172394418' post='3546176]

Litt voldsomt etter min smak, hvis du skal ha mange lengder. Men de var pene, altså.

Har du kjøpte deg svær villa med skipsgulv og strandlinje? ;o)

Ja - jøss med cabincruiser og eget badehus! LOL

Skrevet

Fine gardiner, men vanskelig å si om di vil passe inn i din stue uten at en vet hvordan stua er ellers.

Har du helt nøytrale farger og helst ikke så mange forskjellige av dem heller fra før og ikke alt for mye pynt og stæsj rundtomkring, så passer gardinene inn.

Skrevet

Den er kjøpt på Bohus.

Ok. Kan ikke kjøpe ny sofa på en god stund enda, men har begynt å sondere terrenget.

Gjest kristina KK
Skrevet

At du tør å spørre om det her inne :o)

Her har jo alle bare hvitt, hvitt og hvitt. Eller latte, eggeskall osv som de selv kaller det. Kjedelig kaller jeg det.

Alle de hjemme hos reportasjer man ser i ukeblader o.l. også, alle har det jo helt likt....i hvitt....

Så jeg syns det var oppkvikkende med noe annet!

Fine gardiner :o) Tror nesten jeg skal kjøpe de selv, jeg :o)

Skrevet

At du tør å spørre om det her inne :o)

Her har jo alle bare hvitt, hvitt og hvitt. Eller latte, eggeskall osv som de selv kaller det. Kjedelig kaller jeg det.

Alle de hjemme hos reportasjer man ser i ukeblader o.l. også, alle har det jo helt likt....i hvitt....

Så jeg syns det var oppkvikkende med noe annet!

Fine gardiner :o) Tror nesten jeg skal kjøpe de selv, jeg :o)

Hehe - skjønner hva du mener :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...