bouenas Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Jeg tror du har rett! - vi har beige sofa også - - -de som vi kjøpte huset av hadde bare mørke møbler. dette er vår sofa omtrent:http://images.furniture123.co.uk/F123images/Catalogue/itm/SHI001/fol015218.jpg blir mye beige -men jeg tror jammen jeg skal velge hvitt tilbehør! peis får vi også - halleluja! Gratulere med nytt hus Hvor er sofaen kjøpt? Den var flott! 0 Siter
flisa Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Hmm, de minner mistenkelig om noen gardiner jeg lånte hjem for et et par år siden. Vel, de ble raskt levert tilbake for å si det sånn! Da de kom opp, så stua ut som et slags fransk budoar. Ikke fint synes jeg. Selv min mor - som elsker gardiner - syntes det ble ALT for mye! Og da er det ille...he, he. Jeg valgte hvite gardiner i stedet, og har ikke angret et sekund:-) Men, smaken er som baken osv, det er jo DU som skal like gardinene! Et annet poeng, disse gardinene egner seg vel mest for vinter, hadde du tenkt dem som allround- gardiner? Tror det blir lysere ja...men jeg bytter på sommer og vinter som regel 0 Siter
flisa Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Kjøpte gardiner på ikea tidligere denne uka: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15594&catalogId=10103&storeId=16&productId=76478&langId=-14&categoryId=15845&chosenPartNumber=30112001 Omtrent som disse, men er ikke helt sikker... vanskelig å se på bildene. De var fine! 0 Siter
flisa Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Gratulere med nytt hus Hvor er sofaen kjøpt? Den var flott! Den er kjøpt på Bohus. 0 Siter
flisa Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Sofaen er rålekker! Hva med disse gardinene: http://www.kid.no/Kid/Product/AcProduct.aspx?PageId=4&AcpId=68400 Ha f.eks. mørkebrune, litt tunge, lysestaker, trefat etc. Fargen på puter, lys osv. kan evt være i samme farge som gardinene i den første linken din. Denne fargen sammen med mørk lilla er nydelig! Skal se etter de på KID ja - likte dem! 0 Siter
flisa Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Du får sende inn bilde av stua når den er ferdig ;-) Ja - jeg må jo det - men vi får ikke flytte inn før etter 15.april....leeeeeeenge å vente. I dag skal vi ha visning på eget hus. Grusomt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Litt voldsomt etter min smak, hvis du skal ha mange lengder. Men de var pene, altså. Har du kjøpte deg svær villa med skipsgulv og strandlinje? ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1172394418' post='3546176] Litt voldsomt etter min smak, hvis du skal ha mange lengder. Men de var pene, altså. Har du kjøpte deg svær villa med skipsgulv og strandlinje? ;o) Ja - jøss med cabincruiser og eget badehus! LOL 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Fine gardiner, men vanskelig å si om di vil passe inn i din stue uten at en vet hvordan stua er ellers. Har du helt nøytrale farger og helst ikke så mange forskjellige av dem heller fra før og ikke alt for mye pynt og stæsj rundtomkring, så passer gardinene inn. 0 Siter
bouenas Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Den er kjøpt på Bohus. Ok. Kan ikke kjøpe ny sofa på en god stund enda, men har begynt å sondere terrenget. 0 Siter
Gjest kristina KK Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 At du tør å spørre om det her inne ) Her har jo alle bare hvitt, hvitt og hvitt. Eller latte, eggeskall osv som de selv kaller det. Kjedelig kaller jeg det. Alle de hjemme hos reportasjer man ser i ukeblader o.l. også, alle har det jo helt likt....i hvitt.... Så jeg syns det var oppkvikkende med noe annet! Fine gardiner ) Tror nesten jeg skal kjøpe de selv, jeg ) 0 Siter
flisa Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 At du tør å spørre om det her inne ) Her har jo alle bare hvitt, hvitt og hvitt. Eller latte, eggeskall osv som de selv kaller det. Kjedelig kaller jeg det. Alle de hjemme hos reportasjer man ser i ukeblader o.l. også, alle har det jo helt likt....i hvitt.... Så jeg syns det var oppkvikkende med noe annet! Fine gardiner ) Tror nesten jeg skal kjøpe de selv, jeg ) Hehe - skjønner hva du mener 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.