Gå til innhold

De kongelige

Gjest Stor tilhenger av monarkiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns vi har et flott kongepar. Spesielt har jeg sansen for kong Harald som virker både jordnær og jovial.

Skrevet

Jeg likte fyrverkeriet som jeg så ut av vindu mitt. Jeg er nok litt barnslig :o)

Skrevet

Jeg likte fyrverkeriet som jeg så ut av vindu mitt. Jeg er nok litt barnslig :o)

Det gjorde jeg også. Jeg elsker fyrverkeri!

Skrevet

Ja de er flotte! Jordnaære begge to, eller hele kongefamilien synes jeg. Gøy å se de i festantrekk :)

Skrevet

Hvor enn jordnære man kan bli av å svømme i luksus.

Skrevet

Da er jeg også barnslig :) Jeg synes at det er kjempefint å se på men liker ikke å være der de skyter opp. Tenker da på nyttårsaften.... Så du bor så fint til at du kan se slottet du?

Skrevet

Jordnære ja, det minner meg om et bilde jeg så i dag fra en av bildeseriene: Jeg stusset på bildeteksten - det stod noe om at Sonja slet med å unngå å bli våt på beina da hun forlot tilstelningen på rådhuset for å gå til BUSSEN???

Skrevet

Da er jeg også barnslig :) Jeg synes at det er kjempefint å se på men liker ikke å være der de skyter opp. Tenker da på nyttårsaften.... Så du bor så fint til at du kan se slottet du?

Nei, jeg kan ikke se slottet :o) Men i luftlinjer er det ikke så langt unna og jeg så alt over hustakene fra vindu.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...