Gå til innhold

Madde og Vickan - neida

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av at det brukes kallenavnene Madde og Vickan på de to svenske prinsessene. Så et intervju med dem for et par år siden, der de fortalte at de selv ALDRI bruker de navnene, og ingen av deres familie eller venner heller. Det er media som kaller dem det.

Jeg syns derfor det er ordentlig tull å føye seg etter media og kalle dem navn som de slett ikke bruker selv engang.

Skrevet

Tåpelig, men pressen har da mye tåpelig og håpløst for seg...

Jeg synes begrepet "lille Marius" er idiotisk jeg da (til Mette-Marits sønn altså). Vet ikke om de holder på med det fortsatt?

Skrevet

Jeg visste ikke at de ikke brukte det selv, men det er bra, for finnes det noe styggere enn å bli kalt "Madde", da?? *grøss*

Skrevet

Tåpelig, men pressen har da mye tåpelig og håpløst for seg...

Jeg synes begrepet "lille Marius" er idiotisk jeg da (til Mette-Marits sønn altså). Vet ikke om de holder på med det fortsatt?

Uff, ja, "lille Marius". Men tror kanskje de har sluttet med det nå (?).

Nå er han tross alt 10 år og "stor gutt", så da er det ikke særlig kult å bli kalt "lille Marius", nei...;-)

Det var "greit nok" å kalle han det da han VAR liten, men uansett så spiller jo uttrykket hen på lille Marius i Kiellands "gift", og han gikk det jo som kjent ikke særlig bra med...

Skrevet

Uff, ja, "lille Marius". Men tror kanskje de har sluttet med det nå (?).

Nå er han tross alt 10 år og "stor gutt", så da er det ikke særlig kult å bli kalt "lille Marius", nei...;-)

Det var "greit nok" å kalle han det da han VAR liten, men uansett så spiller jo uttrykket hen på lille Marius i Kiellands "gift", og han gikk det jo som kjent ikke særlig bra med...

Det er en ting, dessuten var han jo nesten hele tiden som han ble (?) kalt "Lille Marius" den største da, med mindre søsken...

Jaja, kanskje det hjalp, den mailen der jeg skjelte ut journalisten for nettopp å kalle stakkars Marius for nettopp "Lille Marius". Dvs. jeg kommenterte det vel mer humoristisk enn utskjellende, men lurte på om når det var på tide å kutte ut "lille". Fx ved konfirmasjonen? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...