Gå til innhold

Noen som er våken? Hastespørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke være desperat
Skrevet

Hjelp meg å vurder følgende... Jeg er intressert i en fyr, han er intressert i meg, og ville ha meg med ut på byen i kveld. Jeg orka ikke, men nå vil jeg ha ham hos meg. Er det veldig desperat å sende ham en melding nå å spørr om han vil komme til meg?

Skrevet

Jeg er Våken ;o)

Nei, han spurte deg jo tidligere, hvorfor skulle du ikke kunne spørre ham nå? Bare si som sant er, at du angret. Og si du har ledig plass i sengen din ;)

Gjest vil ikke være desperat
Skrevet

Jeg er Våken ;o)

Nei, han spurte deg jo tidligere, hvorfor skulle du ikke kunne spørre ham nå? Bare si som sant er, at du angret. Og si du har ledig plass i sengen din ;)

Takk for svar:-)

Vi har allerede en kinoavtale i morgen, men jeg vil ha ham her nå:-)

Skader kanskje ikke sende en melding da, men huff så rar man blir når man er litt forelsket....

Skrevet

temmelig desperat er du nok, men ingen fare med det:) sitter selv våken, men av andre grunner enn dine, er nemlig litt sportsidiot og følger VM i sapporo:)

synes du skal følge dine følelser jeg, taper du så er det en erfaring, men vinner du er det kanskje en ny hverdag? ta kontakt du! , det ville jeg gjort;)

Skrevet

Takk for svar:-)

Vi har allerede en kinoavtale i morgen, men jeg vil ha ham her nå:-)

Skader kanskje ikke sende en melding da, men huff så rar man blir når man er litt forelsket....

En _skal_ være rar når man er forelsket ;o)

Lykke til, håper for din del at han kommer nå i natt!

Skrevet

En _skal_ være rar når man er forelsket ;o)

Lykke til, håper for din del at han kommer nå i natt!

Han håper nok også at han kommer. Både han og trådstarter. Sammen.

Skrevet

Han håper nok også at han kommer. Både han og trådstarter. Sammen.

Ja det ville jo helt klart vært det beste ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...