flisa Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 http://www.string-emil.de/ hans livsoppgave er tydeligvis å gå med string på de utroligste steder. Skikkelig kvalming. Fy flate verden er full av snålinger - dette er muligens en harmløs en... 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Urk, jeg har sett de sidene før.... kvalming. 0 Siter
flisa Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Urk, jeg har sett de sidene før.... kvalming. Mye rart folk finner på - lurer på om han tjener penger på det tullet sitt? 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Mye rart folk finner på - lurer på om han tjener penger på det tullet sitt? Kanskje fanklubben kjøper t-shirts og andre ting? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Was ist los? Ein richtiger Eierkopf! For en tosk. *grøss* 0 Siter
Gjest blame Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Ja, han der har holdt på noen år nå. Gruff.. Man kan jo lure på hva som går rundt i hodet på sånne som har et så stort eksponeringsbehov.. Og bare musikken på sida er nok til å skremme fanden på flatmark.. Volumet sto litt for høyt på her 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Fy for en fyr. Ok om fyren hadde faktisk vært lekker, men han er jo ikke det. Merker meg lengden på tassen hans da, ser nesten erigert ut i de gjennomsiktige tangaene, kanskje han blir skikkelig opphisset av det? *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.