Gå til innhold

Msn og blokkering

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av mas
Skrevet

Har noen jeg er mektig lei av på MSN som ikke skjønner at jeg blir lei når de sender meldinger i ett kjør sånn at jeg ikke får tid til annet enn å svare.

Kan jeg bare trykke blokker på en kontakt når jeg har lyst for så å åpne kontakten igjen når jeg har tid til å snakke uten at denne personen merker noen ting?

Gjest eeølpå
Skrevet

Mer "høflig" å skrive at du er "busy" kanskje...? Jeg tenker dersom dere har felles kontakter og h*n skjønner at h*n er blokkert vil personen kanskje bli lei seg?

Evt kan du trykke "appear offline"...Så ser det ut som du ikke er pålogget for alle.

Skrevet

"Kan jeg bare trykke blokker på en kontakt når jeg har lyst for så å åpne kontakten igjen når jeg har tid til å snakke uten at denne personen merker noen ting?"

Ja.

Gjest lei av mas
Skrevet

kan du ikke bare sette opptatt da?

Det respekteres ikke og de andre kontaktene tror også at jeg er opptatt da.

Det er noen unger som jeg har vinterferie fra nå som jeg ikke orker å svare hele tiden.

De er veldig intense og "lever livet" foran pc.

Gjest Aimabel
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1172400472' post='3546259]

"Kan jeg bare trykke blokker på en kontakt når jeg har lyst for så å åpne kontakten igjen når jeg har tid til å snakke uten at denne personen merker noen ting?"

Ja.

Jeg ville foretrekke at hun sa ifra til meg, dersom hun opplevde meg som masete. På en pen måte da selvfølgelig.

Gjest lei av mas
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1172400472' post='3546259]

Ja.

Takk!

ilene1365380268
Skrevet

Det er noen unger som jeg har vinterferie fra nå som jeg ikke orker å svare hele tiden.

Da er blokkeringsknappen grei :-)

Gjest lei av mas
Skrevet

Mer "høflig" å skrive at du er "busy" kanskje...? Jeg tenker dersom dere har felles kontakter og h*n skjønner at h*n er blokkert vil personen kanskje bli lei seg?

Evt kan du trykke "appear offline"...Så ser det ut som du ikke er pålogget for alle.

Nei jeg finnes ikke på MSN lista til andre de kjenner og de kjenner ikke hverandre heldigvis.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg synes uansett at det er mest realt å si ifra at du ikke har tid til å svare dem hele tiden. Å bare bli blokkert plutselig er ikke noe hyggelig da.

Gjest lei av mas
Skrevet

Jeg ville foretrekke at hun sa ifra til meg, dersom hun opplevde meg som masete. På en pen måte da selvfølgelig.

Dette er barn som ikke tenker på at voksne blir lei barneprat hele tiden ;)

Gjest lei av mas
Skrevet

Jeg synes uansett at det er mest realt å si ifra at du ikke har tid til å svare dem hele tiden. Å bare bli blokkert plutselig er ikke noe hyggelig da.

Jeg åpner opp for prat innimellom.

Gjest Aimabel
Skrevet

Dette er barn som ikke tenker på at voksne blir lei barneprat hele tiden ;)

ok :-) Da er det greit å kunne blokkere ja :-) Det går vel an å vises som frakoblet fra utvalgte på lista.

Gjest noe annet
Skrevet

Du kan også stå som frakoblet og skrive med den du ønsker.

Skrevet

Takk!

Kjører selv taktikken mot et yngre søskenbarn som rett og slett er plagsom! ;)

Skrevet

Det tror jeg bare virker med Windows Live Messenger, ikke de forrige msn-versjonene.

Gjest lei av mas
Skrevet

ok :-) Da er det greit å kunne blokkere ja :-) Det går vel an å vises som frakoblet fra utvalgte på lista.

Har testa på sambo nå sånn at jeg er sikker på at det ikke oppdages :)

Skrevet

Har testa på sambo nå sånn at jeg er sikker på at det ikke oppdages :)

du vil bare stå som frakoblet :)

Gjest lei av mas
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1172401321' post='3546287]

Kjører selv taktikken mot et yngre søskenbarn som rett og slett er plagsom! ;)

Ja tror nok det er flere som blir plaget av mas på msn.

Den det er snakk om her blir overlatt til pc sånn at foreldrene kan kose seg med andre ting.

Denne personen er multifunksjonshemmet og det er synd på barnet.

Bare at nå har jeg ferie og føler at det er ikke mitt ansvar å holde personen med selskap.

Gjest lei av mas
Skrevet

Jo men da kan ingen se når jeg er påkoblet og det er ikke det jeg ønsker, familien min vil jeg jo ha kontakt med + venner, men de jeg jobber med og har ferie fra nå vil jeg ha ferie fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...