Gå til innhold

Msn og blokkering

Anbefalte innlegg

Gjest lei av mas
Skrevet

Det tror jeg bare virker med Windows Live Messenger, ikke de forrige msn-versjonene.

Jo det gikk bra med msn 7,5 for det har jeg, da maskina her ikke vil ha live messenger.

Skrevet

Jo det gikk bra med msn 7,5 for det har jeg, da maskina her ikke vil ha live messenger.

Ok :) Jeg fikk ikke til å snakke med noen i "vis som frakoblet" før jeg fikk meg live messenger.

På denne pcen hvor jeg har msn 7.5 får jeg det ikke til.. Snodig.

Gjest lei av mas
Skrevet

Ok :) Jeg fikk ikke til å snakke med noen i "vis som frakoblet" før jeg fikk meg live messenger.

På denne pcen hvor jeg har msn 7.5 får jeg det ikke til.. Snodig.

Tror jeg misforsto deg nå.

Om det går an det du sier på msn 7.5 eller ikke hos meg vet jeg ikke, jeg bare blokkert en kontakt jeg.

Skrevet

Tror jeg misforsto deg nå.

Om det går an det du sier på msn 7.5 eller ikke hos meg vet jeg ikke, jeg bare blokkert en kontakt jeg.

Da er jeg med :)

I windows live messenger, så kan du velge at statusen din skal stå som "vis som ikke frakoblet". Da vises du ikke for noen, men du kan likevel snakke med de du vil. Det kan du ikke i vanlig msn :)

Skrevet

I den grad jeg er på msn så blokkerer jeg ofte fordi jeg som regel ikke har tid til å sitte å skravle. Grunnen til at jeg ikke putter meg som "vis som frakoblet" istedet er at jeg bruker msn i forbindelse men gruppearbeid på skolen.

Så ja, blokker i vei!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1172401321' post='3546287]

Kjører selv taktikken mot et yngre søskenbarn som rett og slett er plagsom! ;)

He-he, nøyaktig samme situasjon her ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...