Gå til innhold

Dårlig info fra Folkehelsa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har Folkehelsa latt seg intervjue i aviser og på tv i ukesvis mht influensaen. Men lurer man på hvordan ståa er nå, kan man bare glemme å gå inn på Folkehelsas infosider, for der har de ennå ikke kommet til uke 7 ...

Jeg bor i Oslo, og nesten alle jeg vet om som har hatt influensa, ble ferdig med det for tre, to eller ei uke siden.

Kusina mi på Lillehammer har det nå, og sier at det er mange der som har det. Vi har bekjente på Normøre, der sa de nylig (i går) at de hadde vært sjuke i forrige uke.

Hvor er den nå, den influensaen? Lurer, fordi jeg ikke har fått det, ikke ungene heller og nå skulle jeg gjerne ha pusta ut snart!

Hvem har ekte influensa he rpå Dol nå og hvor bor du (kan bare nevne fylke, eller bruke anonymt nikk).

:)

Gjest Influensasyke barn....
Skrevet

Den kom til vår husstand i Sandnes (Rogaland) natt til lørdag...

Sukk ;)

Skrevet

Jeg har ligget flat med influensa siden tirsdag i forrige uke. I dag er første dagen jeg prøver meg ut av horisontalen litt. Det har vært litt av en runde, 40 i feber over flere dager, vondt i hele kroppen, vanvittig hoste osv osv. :-(

Jeg bor i Rogaland.

Skrevet

Jeg bor i Oslo og har influensa i skrivende stund. Begynte på onsdag, og jeg har enda feber og vondt i hver mm. av kroppen. Festlig.

Skrevet

Når den kommer, så ser vi det ofte i skoegården. Da blir det plutselig ganske tomt. Jeg tror ikke den er kommet hit enda.

Smitten går i bølger og avhenger av mange ting.

Gjest Aimabel
Skrevet

Høres rart ut at nesten alle du kjenner har fått influensa, ettersom det vanligste er at man får influensa så skjelden som en gang i løpet av en femtenårsperiode.

Skrevet

Høres rart ut at nesten alle du kjenner har fått influensa, ettersom det vanligste er at man får influensa så skjelden som en gang i løpet av en femtenårsperiode.

Nåja, mer sånn: alle jeg kjenner kjenner noen som har/har hatt influensa. Særlig gjelder dette skoleungene i min store familie, samt to voksne, som jobber på hver sin veldig store bedrift, der "alle" ble sjuke. Og skolene er Hovseter og Kampen, vest-østkantskoler.

Skrevet

Det stemmer ikke når influensaepidemiene er på sitt verste - så som nå.

Gjest sør-troms/nordre nordland
Skrevet

Vi har hatt den i hus første del av februar, en uke var det folketomt i barnehagen. Flere naboer rundt her har hatt den nå.

Over 40 i feber, muskelsmerter, hodepine, magepine, kvalme, (noen har spydd/hadd diare også).

Skrevet

Jeg hadde influensa i uka som gikk, og lillemor begynte dagen i dag med 39,5 i feber.

Vi bor i Bergen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...