Gå til innhold

Hva er grunnen til dette? (Data)

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Internet Explorer har et problem og må lukkes. Send feilrapport.." osv.

Hvorfor kommer dette så ofte?

Noen ganger flere ganger daglig, andre ganger ukentlig. Kjører Norton Antivirus-program innimellom, og alltid når jeg får beskjed om "trusler".

Hva gjør jeg for å unngå dette? Ganske irriterende.

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Hva gjør jeg for å unngå dette?"

Installere en annen versjon?

Prøve Opera eller Firefox?

Skrevet

Prøv versjon 7.

Jeg har versjon 7 men opplever det samme.

Får også div. feilmeldinger av og til når jeg skrur av maskina. Har enda ikke blitt nok irritert til å prøve å søke opp løsninger på de.

Tror det er noe java-kødd hos meg hvertfall.

Finnes det noen steder hvor man kan feil-søke på maskinen? Uten at man vet selv konkret hva feilen er.

Skrevet

"Hva gjør jeg for å unngå dette?"

Installere en annen versjon?

Prøve Opera eller Firefox?

Altså istedenfor Norton?

Skrevet

Får også div. feilmeldinger av og til når jeg skrur av maskina. Har enda ikke blitt nok irritert til å prøve å søke opp løsninger på de.

Finnes det noen steder hvor man kan feil-søke på maskinen? Uten at man vet selv konkret hva feilen er.

Akkurat slik er det her også. Tar ofte evigheter å få slått av maskinen.

Skrevet

Altså istedenfor Norton?

I stedet for Internet Explorer.

Skrevet

Har selv hatt dette problemet. Løsning: Kuttet ut Explorer 7 og bruker kun Opera.

Skrevet

Har selv hatt dette problemet. Løsning: Kuttet ut Explorer 7 og bruker kun Opera.

Ja-ha? Men hvordan gjør man dette da? Kan aldri tenke meg at jeg greier dette selv.

Skrevet

Ver 7 har en resettingsfunksjon.

Ellers så har Norton en registerkontroll å selge.

Men trolig er det et program som krangler med IE. Prøv å kjøre AdAware for å se etter reklamegrums.

Ikke ofte å se deg her?

Skrevet

Hva er versjon 7?

Internet Explorer Ver 7 er ny. Bra.

Skrevet

Internet Explorer Ver 7 er ny. Bra.

Okay. Godt det kan finnes en løsning på dette, ihvertfall. Takker så mye for tips.

Skrevet

Ver 7 har en resettingsfunksjon.

Ellers så har Norton en registerkontroll å selge.

Men trolig er det et program som krangler med IE. Prøv å kjøre AdAware for å se etter reklamegrums.

Ikke ofte å se deg her?

Jeg har tom. spyware doctor - men kjøre også adaware av og til.

Kjørte en java-update i dag og den gikk ikke helt som den skulle. Var noe proxy-greier som feilet. Men når jeg prøvde å gjøre som de anbefalte så kom jeg ikke ut på nett i det hele tatt.

Jeg er er og vaker litt i bakgrunnen da .... litt mer aktiv etter Lysfontenen forvsant :-)

Skrevet

Ja-ha? Men hvordan gjør man dette da? Kan aldri tenke meg at jeg greier dette selv.

http://www.opera.com/download/

Gå hit, last ned, installer. Når du skal bruke internett klikker du på Opera-ikonet i stedet for IE-ikonet. Det er alt!

Skrevet

Jeg har tom. spyware doctor - men kjøre også adaware av og til.

Kjørte en java-update i dag og den gikk ikke helt som den skulle. Var noe proxy-greier som feilet. Men når jeg prøvde å gjøre som de anbefalte så kom jeg ikke ut på nett i det hele tatt.

Jeg er er og vaker litt i bakgrunnen da .... litt mer aktiv etter Lysfontenen forvsant :-)

Bra de forsvant. Så slapp vi å sprenge stedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...