Gjest Hvordan syk er jeg egentlig? Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Jeg er slapp, ikke feber(men varmere enn normalt), fryser selv om det er veldig varmt hos meg, og så er jeg litt forkjøla. Kan det være at jeg får influensa, bare at den ikke har brytet ut enda? Noe rart er det! 0 Siter
Gemini Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Influensa kommer brått, ikke snikende, så det er det nok ikke. Men kanskje en annen virus-infeksjon på gang? Vanskelig å si, men du merker det nok snart... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Kraftig forkjølelse med en feber på vei, kanskje. 0 Siter
Gjest Hvordan syk er jeg egentlig? Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Influensa kommer brått, ikke snikende, så det er det nok ikke. Men kanskje en annen virus-infeksjon på gang? Vanskelig å si, men du merker det nok snart... Takk for svaret! Er ikke så vant med influensa, har aldri hatt det etter jeg ble voksen! Hvis jeg absolutt må være syk håper jeg at det bryter sikkelig ut snart, og at jeg ikke går slik å ikke føler meg så bra. Heller full pakke med engang en hangling lenge! 0 Siter
Gjest Hvordan syk er jeg egentlig? Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Kraftig forkjølelse med en feber på vei, kanskje. Ja, kanskje det er! Gått slik i 2 dager nå, føler meg bare verre for hver time nesten! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Ja, kanskje det er! Gått slik i 2 dager nå, føler meg bare verre for hver time nesten! Sikkert det samme som jeg har, forkjøla, tett i nesa, hoste og feber. Hiv innpå noe paracet og sov mye, drikk mye vann. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Ja, kanskje det er! Gått slik i 2 dager nå, føler meg bare verre for hver time nesten! Influensa pleier å melde seg på en time eller tre. De fleste går rett ned for telling. Forkjølelse starter pent og eskalerer over et par-tre dager uten særlig feber. Du kan godt smittes av to eller ti virus på en gang, eller etter hverandre. 0 Siter
Gjest Hvordan syk er jeg egentlig? Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Influensa pleier å melde seg på en time eller tre. De fleste går rett ned for telling. Forkjølelse starter pent og eskalerer over et par-tre dager uten særlig feber. Du kan godt smittes av to eller ti virus på en gang, eller etter hverandre. Takk for inforasjonen! 0 Siter
keinstein Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Takk for inforasjonen! Vær så god :-) Jeg sitter og håper at jeg ikke får det mageviruset som går her. Det er skrekkelig smittsomt. Folk vasker seg ikke på henda i dette landet. 0 Siter
Gjest Hvordan syk er jeg egentlig? Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Sikkert det samme som jeg har, forkjøla, tett i nesa, hoste og feber. Hiv innpå noe paracet og sov mye, drikk mye vann. Takk for tipset! Får vel da ta noen paracet før jeg legger meg om ikke så lenge. Håper å bli like fort frisk som jeg ble syk! Har ikke lyst å være syk når jeg har fri mesteparten av den kommende uka! 0 Siter
Gjest Hvordan syk er jeg egentlig? Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Vær så god :-) Jeg sitter og håper at jeg ikke får det mageviruset som går her. Det er skrekkelig smittsomt. Folk vasker seg ikke på henda i dette landet. Nei, vi får håpe du slipper unna mageviruset. Det er ikke godt å ha det! Nei, det er mange som ikke vasker seg på henda i dette landet desverre. Selv vasker jeg meg stadigvekk! Etter jeg har vært ute, etter do og etter jeg har spist +++! 0 Siter
keinstein Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Nei, vi får håpe du slipper unna mageviruset. Det er ikke godt å ha det! Nei, det er mange som ikke vasker seg på henda i dette landet desverre. Selv vasker jeg meg stadigvekk! Etter jeg har vært ute, etter do og etter jeg har spist +++! Det sparer deg (og andre) for mye. Det bremser smitte ganske betraktelig. Penger er den verste sprederen. Sedler er fulle av guff. I USA har halvparten av alle sedler spor av kokain, selv om ikke mange bruker det. Det viser hvor stor spredning det blir av sedler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.