Gå til innhold

Får aldri influensa, er jeg immun?

Anbefalte innlegg

Gjest influensaspørsmål
Skrevet

Jeg har aldri hatt influensa. Det nærmeste jeg kommer er spysyke eller omgangssyke når jeg var 8. ikke har jeg noe bra imunnforsvar heller, er forkjølet og har halsvondt hele vinteren.

Men influensa får jeg ikke, og bra er det.

alle kollegaene mine har fått det nå.

Hva er det med meg?

Skrevet

Får heller aldri influensa, feber eller spysjuke.

*bank i bordet*

Skrevet

Hadde influensa for 8 år siden. Håper det hopper over meg denne gang!

Skrevet

Du har flaks? :o)

Jeg har hatt årets influensa. Det var ikke gøy. Men så har jeg bare hatt influensa én gang tidligere (og det var for 11 år siden), så jeg konkluderte med at det antakelig var min tur i år...

Skrevet

Heldige deg da! ;-) Jeg er akkurat i ferd med å komme meg etter årets influensa nå. Sist gang jeg hadde det var i 1996.

Skrevet

Jeg tror jeg har hatt det kanskje 3 ganger, mens min mor ligger langflat hver eneste år. *bank i bordet*.. :-)

Gjest Filifjompen
Skrevet

Jeg hadde min første influensa da jeg var 40.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...