Gjest har hun blokkert meg tro? Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Jeg så at en venn jeg ikke har snakket med siden nyttår var på msn så jeg sendte en liten melding, men fikk meldingen i retur med svar om at meldingen ikke kan leveres til alle mottakere. Første gang jeg ser det. Hva kan det være tro? 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 sånn har jeg også fått.. vet ikke hva det kommer av.. 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 tror ikke at dette betyr at hun har blokkert deg, uten å si dette med for stor sikkerhet... Når man er blokkert av noen, kan man ikke se når de er pålogget... mener jeg... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Det betyr bare at ho f.eks har logga av før du fikk sendt meldinga, og at det er forsinkelse i hvordan du ser statusen hennes. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hvis du kunne se at hun var på msn så har hun ikke blokkert deg. Da var det vel en type feilmedling du fikk. Jeg har fått den når den andre personen har logget av mens jeg skrev. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Nei, du er nok ikke blokkert. Denne feilmeldingen har jeg fått et par ganger mens jeg har vært i samtale med noen. En kveld kom meldinga opp så ofte at jeg droppet msn resten av kvelden. Dagen etter fungerte det normalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.