Gå til innhold

msn, kan hun ha blokkert meg?

Gjest har hun blokkert meg tro?

Anbefalte innlegg

Gjest har hun blokkert meg tro?
Skrevet

Jeg så at en venn jeg ikke har snakket med siden nyttår var på msn så jeg sendte en liten melding, men fikk meldingen i retur med svar om at meldingen ikke kan leveres til alle mottakere. Første gang jeg ser det. Hva kan det være tro?

Skrevet

sånn har jeg også fått.. vet ikke hva det kommer av..

Gjest wonderinggirl
Skrevet

tror ikke at dette betyr at hun har blokkert deg, uten å si dette med for stor sikkerhet... Når man er blokkert av noen, kan man ikke se når de er pålogget... mener jeg...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det betyr bare at ho f.eks har logga av før du fikk sendt meldinga, og at det er forsinkelse i hvordan du ser statusen hennes.

Skrevet

Hvis du kunne se at hun var på msn så har hun ikke blokkert deg. Da var det vel en type feilmedling du fikk. Jeg har fått den når den andre personen har logget av mens jeg skrev.

Skrevet

Nei, du er nok ikke blokkert. Denne feilmeldingen har jeg fått et par ganger mens jeg har vært i samtale med noen. En kveld kom meldinga opp så ofte at jeg droppet msn resten av kvelden. Dagen etter fungerte det normalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...