Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at renta ligger på ca. 4,6% nå. Hvor tror dere renta vil stoppe? Tror dere den vil gå opp helt til 7 f.eks? Isåfall. hvor fort? Er ganske stor forskjell i nedbetaling på et lån med 4,6% rente og 7%. Da tror jeg det er mange rundt om i Norges land som har et stort problem.

Skrevet

Jeg tror nok at den vil ligge på rundt 6 %, men ikke før i 2008 en gang.

Men man vet aldri, det som ikke ser ut til å være en mulighet nå, kan fort bli det. Det er ikke sikkert at markedet oppfører seg som forventet.

Skrevet

Jeg personlig tror den vil ende på rundt 5 %, men meningene er delte. Har man mye lån bør man alltid kunne betjene høyere rente enn den som til en hver tid er...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...