Gå til innhold

Hvor kjøpe Crocs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha den Crosc Prima i gull, men de er utsolgt hos Taylorshoes. Så om noen har tips til andre sider, tar jeg imot med takk. :-)

Har søkt litt, men de fleste sender ikke til Norge og/eller er utsolgt.

Skrevet

rei.com har jeg hørt om - de sender til Norge, men om de har skoene du vil ha vet jeg jo ikke.

Men du kan jo maile taylorshoes og spørre når de får inn igjen de du vil ha?

Skrevet

rei.com har jeg hørt om - de sender til Norge, men om de har skoene du vil ha vet jeg jo ikke.

Men du kan jo maile taylorshoes og spørre når de får inn igjen de du vil ha?

Takk for svar. :-)

De hadde ikke, men fant en engelsk side som sendte til Norge, så det ordnet seg. :)

Skrevet

Takk for svar. :-)

De hadde ikke, men fant en engelsk side som sendte til Norge, så det ordnet seg. :)

Hvor bestilte du dem da?

Jeg har tenkt å kjøpe meg Crocs selv, og synes det er ålreit å se ulikt utvalg i de ulike nettbutikkene, for jeg er slett ikke sikker på at jeg vil ha Beach/Cayman, og oppdager stadig nye modeller.

Skrevet

Hvor bestilte du dem da?

Jeg har tenkt å kjøpe meg Crocs selv, og synes det er ålreit å se ulikt utvalg i de ulike nettbutikkene, for jeg er slett ikke sikker på at jeg vil ha Beach/Cayman, og oppdager stadig nye modeller.

taylorshoes.com

rei.com

Skrevet

taylorshoes.com

rei.com

Hallo? Det er jo nettopp de to butikkene som ER nevnt i denne tråden da... Jeg spør NeaNoor om hvilken annen butikk hun har funnet som også selger Crocs og som sender til Norge.

Skrevet

Hvor bestilte du dem da?

Lille vinkel har fått inn, men det er nok bare Cayman ...:

http://www.lillevinkelsko.no/index.php?cPath=37_41

Skrevet

Hvor bestilte du dem da?

Her:

https://www.lookatmycrazyshoes.com/

Jeg synes Prima-modellen er kjempesøt. :-)

Skrevet

Her:

https://www.lookatmycrazyshoes.com/

Jeg synes Prima-modellen er kjempesøt. :-)

De er søte ja, men jeg tror jeg har mest lyst på Nile-modellen. Men "alle" kjøper visst Cayman/Beach eller Mary Jane, virker det som.

Synd at den britiske butikkens priser kommer over 200-kr-grensa da... Men kanskje du får dem til å skrive ned verdien?

Her er ukens kurser fra tollvesenet (de kommer forskuddsvis for en uke av gangen), så du kan jo regnet ut hva de må skrive ned verdien til for å komme under 200 kr (frakt ikke iberegnet).

http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=NO

Skrevet

De er søte ja, men jeg tror jeg har mest lyst på Nile-modellen. Men "alle" kjøper visst Cayman/Beach eller Mary Jane, virker det som.

Synd at den britiske butikkens priser kommer over 200-kr-grensa da... Men kanskje du får dem til å skrive ned verdien?

Her er ukens kurser fra tollvesenet (de kommer forskuddsvis for en uke av gangen), så du kan jo regnet ut hva de må skrive ned verdien til for å komme under 200 kr (frakt ikke iberegnet).

http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=NO

Ja, den tollen er noe herk. Tusen takk for link, skal skrive en mail til dem og høre. :-)

De modellene du har sett på er også fine. Jeg har ikke eid Crocs før, men satser på at de er gode å gå i. :-)

Skrevet

Ja, den tollen er noe herk. Tusen takk for link, skal skrive en mail til dem og høre. :-)

De modellene du har sett på er også fine. Jeg har ikke eid Crocs før, men satser på at de er gode å gå i. :-)

Ja, jeg hører jo så mye skryt om dem. Men alt gjelder jo de nevnte modellene. Men de vi ser på kan vel ikke være så ille heller? ;-)

Skrevet

På amazon.com slipper du å tenke på toll. Der koster skoene ca 185,- :o)

Skrevet

Ja, jeg hører jo så mye skryt om dem. Men alt gjelder jo de nevnte modellene. Men de vi ser på kan vel ikke være så ille heller? ;-)

Jeg har lest noen anbefalinger om Prima-modellen, at de er like gode å gå i som de andre modellene, så håper det stemmer. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...