Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lulu_me

Jeg er ei jente på snart 18 år, som nå har hatt "mensen" i over 2 uker. Den første uka var det bare litt. Noen dråper dagen, men det har nå kommet mer og mer, selv om det ike er nok til at jeg kan bruke tampong. Mensen har aldri vært sånn kjemperegelmessig hos meg men ikke så gale som nå. Dette sliter veldig på psyken min, og skal snart til lege etter som dete er høyst unormalt! De siste månedene har jeg også hatt ekstremt uregelmessig mens. Legesjekken vil jeg vente med til jeg ikke blør mer. Jeg har kjæreste, som jeg har hatt i over 1 år, og er seksuelt aktiv, men bruker ikke noen form for prevansjon. Jeg var sist hos lege i oktober, så jeg tviler på jeg har noen sykdommer av noe slag.

Jeg har heller ingen spesielle smerter i forbindelse med blødningene, noe som jeg vanligvis har hatt. Har hatt mensen siden jeg var 12. Håper på svar fort. Er nysgjerrig på dette her. Lei er jeg også! Noen som har lignende erfaringer?? Noen som vet hva det kan være???

Håper på svar fra noen, så snart som mulig!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26859-bl%C3%B8dning-over-lang-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Er du sikker på at du ikke er gravid? Ellers kan det være en uregelmessig eggløsning eller manglende, det medfører gjerne en uregelmessig blødning. Hvis det fortsetter og ikke stopper opp, bør du søke lege. P-pille vil regulere blødningen, og så får du også sikker prevensjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...