hmel Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Undertegnede snakket med Aud Årdal i går om en dame som begynte å bli alvorlig redd pga en kul brystet, og hun anbefalte å ta kontakt med deg. Denne damen har vært på sykehus to ganger og tatt prøver, men foreløpig ikke fått noe resultat. Da Aud Årdal ved flere anledninger har vist svært gode resultater, både mht akupunktur og ved henvisning til andre spesiealister, så stoler jeg på at en henvisning til deg er fornuftig. Kan denne situasjonen være tidskritisk? Damen (42 år) er etter mittsyn litt for tålmodig, som bare avventer i en slik situasjon. Er det mulig for henne å få en time til undersøkelse hos deg, eller skal hun bare avvente? Jeg vet ingen detaljer, men jeg er redd hun har kjent dette lenge. Jeg har forsøkt å sende dette før, men er usikker på om det kom frem. -- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268730-mulig-brystkreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.