Gå til innhold

brunt blod (7 uker) er blitt til rosa - hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Gjest nikkini

Håper virkelig noen kan være så snille å svare meg her. Har skrevet et innlegg nedenfor. Hadde litt brun utflod før i dag. Det har nå kommet mer, men nå er det lyst rosafarget blod. Ikke så veldig mye, men nok til at jeg er bekymret ja. Har også litt "menssmerter". Bør jeg kontakte lege nå, eller kan ikke legen gjøre noe fra eller til uansett? Når kontakter man egentlig lege i sånne tilfeller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26883-brunt-blod-7-uker-er-blitt-til-rosa-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvakk Kvakk

Jeg synes du skal kontakte lege for sikkerhets skyld, selv om de ikke kan gjøre noe fra eller til. Ved blødninger blir man gjerne sendt til ultralyd (jeg ble i hvert fall det de gangene jeg har blødd i svangerskap), og der kan du bli beroliget dersom det ikke er en abort på gang.

Lykke til! Klem fra

Åsa Prebensen, Jordmor

Det är svårt att säga om detta är en normal liten blödning eller om detta kommer att sluta med en spontanabort. Avtar blödningarn nu, så är chansen störst att allt ändå är normalt, då det inte är ovanligt med blödningar i början av graviditeten. fortsätter dina blödningar och blir mera kraftiga, är tyvärr chansen stor att det är början till en spontanabort. Det finns inget som doktorn kan gjöra åt detta nu, mera än att se med ultraljud om allt ser normalt ut. Du kan gott ta kontakt med en doktor för en vurdering av om du skall komma eller avvakta. Jag önskar dig lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...