Gå til innhold

Orker ikke mere nå!!

Anbefalte innlegg

Gjest grusom

Vet ikke vorfor jeg sitter å skriver her, hjelper ialle fall ikke i mot den sultfølelsen jeg har inni meg nå.

Er SÅ utroli sulten, har ikke spist sia 9 i morrest. Orker bare ikke tanken på å legge på meg, det gjør meg kvalm.

Igår kveld spiste jeg 3brøsiver og noen kjeks, gikk rett n og kasta opp etter på.

Vet det ikke er bra, men føler at ikke noe er vits, hater skikkeli livet mitt.

Alt dår rett nover :(

Det eneste jeg kan si om meg er at jeg er FEIT, STYGG og MISLYKKA.

Uff, alt er så grusomt.

Er så lei.........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26905-orker-ikke-mere-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære grusom! Du har innsett at du har et problem og er lei av å ha det sånn, du er allerde kommet et steg i riktig retning. Jeg oppfordrer deg på det sterkeste til å søke hjelp for ditt problem. Mange har fått god hjelp og støtte ved å snakke med noen de stoler på foreldre, søsken, tante, onkel, venninne, venn eller en lærer, rådgiver, helsesøster, lege. Noen velger å kontakte selvhjelperorganisasjonene som Interessegruppa for kvinner med spiseforstyrrelser- IKS, internett; www.iks.no eller Anoreksia-Bulimia-Foreningen, ABF, internett; www.abf.no. du ønskes lykke til på veien videre til å søke hjelp og våge å starte på veien til en forandring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...