Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hadde det samme problemet og fant ingen løsning, så jeg gikk over til å bruke truseinnlegg hele tiden, men også dette viste seg å være en dårlig løsning da det ikke absorberte nok. Men så gikk jeg nylig forbi et nytt produkt fra Libresse som heter Complete, og det har en helt fantastisk absorberingsevne, nesten bedre enn vanlige bind faktisk og helt utrolig mykt og godt, det har dessuten en egen evne til å "sluke" all ubehagelig lukt. Det er jo ikke akkurat noe substitutt for tamponger men minst like bra og nesten usynlig. Anbefales på det varmeste.

Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog

Noen kvinner har registrert at de lekkeer mindre når de setter en tampong i skjeden. Du lekker altså mer. Normalt er skjedeveggen festet på sidene i bekkenet mot skambenet og bak mot sittebenet. Dersom disse festepunktene er skadet kan en kvinne risikere å få urinlekkasje. Om du blir tett eller lekk av en tampong i skjeden er antagelig avhengig av hvor skaden sitter og hvor tampongen sitter. Skal tampongen beskytte mot lekkasje må den løfte fremre del av skjeden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...