Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sandi

Er litt bekymra for den lille i magen (uke 20). Ved et uhell greide en bekjent av meg å snuble over meg og plassere albuen sin i min mage. Det gjorde ikke så veldig vond, vi ble nok mest redd begge to. Har ikke hatt noe spesielt vondt i magen etterpå. Kan dette ha skadet babyen på noen måte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26942-hvor-mye-t%C3%A5ler-fosteret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Fostret ligger gott beskyddad inne i din livmoder med fostervatten runt sig som också dämpar mot stötar. Att fostret skulle ha tagit skada av det inträffade anser jag som mycket liten. Det är vanligt att man vid större trauma får ont och att man då kan ta ett ultraljud för att se att allt ser bra ut. Om du inte har ont eller känner dig mycket oroad över detta, så tycker jag att du kan avvakta med vidare åtgärder tills du skall på din vanliga kontroll. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...