Gå til innhold

Redd, lei meg og provosert


dolores83

Anbefalte innlegg

Helt enig med deg.

Og hun som fikk keisersnitt uten at det var medisinsk begrunnet, fikk selvsagt all verdens komplikasjoner, mens hun som skulle ha setefødsel (om jeg ikke huslet feil) og tvilte litt på om hun skulle tørre å føde vaginalt, fikset det som ingenting.

Jeg synes jeg hører forfatteren lese med en nedlatende holdning, som til et uvitende barn.. Jeg kan ikke si jeg anbefaler hennes bøker.

Jeg kjenner ei som fødte sitt første barn i setefødsel i fjor, og for henne gikk faktisk fødselen som en lek. Helt utrolig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • dolores83

    17

  • jubalong70

    3

  • cecily

    3

  • hidi, the scorpion

    2

Jaja, det som skjer det skjer :-/

Tenke positivt nå:P

skriver under på jubalongs innlegg, du driter glatt i hvordan du ser ut, det eneste som gjelder er å -- få ut den ungen-- ! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle dere som har svart!

Jeg har ikke fått svart alle pga pc-trøbbel hjemme, men alt er lest og notert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...