Gå til innhold

Hva ha i bilen?

Anbefalte innlegg

Morsom, gammel tråd, med mange kjente navn! I 2007 trengte en både kartbok, lommelykt og lesestoff - nå har vi det meste av sånt på mobilen - men det kan jo være lurt å ha noe ekstra, hvis en går tom for strøm på mobilen da, og en blir stående i Gokk.

Refleksvest er påbudt, @Lillemus - så det MÅ du ha med. Kan få bot hvis den mangler. 

Når jeg kjører langt har jeg alltid med vann, litt mat, teppe og isskrape (om vinteren i alle fall). Dette ligger alltid i bilen: førstehjelpspute, refleksvest, antibac, munnbind. Jeg har ingenting av verktøy med.

Husker det voldsomme snøfallet her sør vinteren 2007, der E18 mellom Kristiansand og Grimstad var stengt, og noen stod fast i over 12 timer. Rar situasjon, når folk som jobber i Lillesand ikke kommer seg hjem om ettermiddagen - og en kjøretur som tar 20 minutter tok et halvt døgn... Folk ble evakuert ut med snøscootere 😮 Etter det hadde jeg lenge alltid vann og teppe i bilen - men jeg har ikke det lenger på småturer altså. Vi var heldigvis ikke på jobb østover da.

Kjøreforbud mellom Grimstad og Kristiansand – VG

Fortsetter under...

Støtter truseløse damer skrev (2 timer siden):

Forbannet elbiler åsså , de som gjør at vintertøy inni bilen har blitt inn og forkaldt i de med skjørt pga varmeapparaet bruker for mye strøm..  

😂 Kommer an på hvilken elbil du har da. Jeg har 24 grader + rattvarme på i min uten problemer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...