Gå til innhold

Min venn kan være homo

Anbefalte innlegg

Gjest anonym som ofte før
Skrevet

Jeg har hatt godt øye til en venn en stund. Jeg vet ingenting om hans fortid annet enn at han aldri har vært gift eller samboer selv om han er over førti. Vi har flørtet en del i det siste, eller jeg har oppfattet det som flørt. Likevel har noe forvirret meg.

Jeg har alltid trodd og tror at han har hatt noen kjæresteforhold før i tiden, men vet ikke noe særlig om det.

I går traff venninna mi han for første gang, og etterpå kom hun med kommentar om at han virket så feminin i måten å snakke på. Jeg var overrasket til de grader, og da sa hun at han var så lite mann.

Jeg lurer på om det er noe i veien med meg som ikke ser dette. For meg er han en maskulin mann. Han er så utrolig hjelpesløs som bare en mann kan være noen ganger, og leiligheten hans er i hvert fall ikke feminin.

Jeg har kjent han et par år og hatt mye kontakt med han. Jeg har alltid vært sikker på at han ikke var homo, men jeg synes det er noe som ikke stemmer i flørtingen som har vært mellom oss. Han er ordentlig glad i meg som venninne. Han er enormt følelsesrik, veldig intelligent, høyt utdannet og med gode verbale evner.

Jeg har lagt merke til at venninnen min faller helst for menn som er håndverkere og som ikke er særlig verbale. De har ofte interesser som biler og sport, og vet lite eller ingenting om kunst, kultur og politikk. Hun har selv snakket om det. Kan det være en sammenheng der?

Jeg forventer ikke noen konkrete svar, men håper på forståelse og tanker rundt hvor forvirret jeg er i dag.

Til slutt så forsto venninna mi etterhvert hvorfor jeg ble helt fra meg og da dro hun alt tilbake og sa at hun bare tullet osv.

Jeg blir gal av tankene mine i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan jo være bifil? Kanskje venninna di liker veldig utpreget maskuline menn og derfor synes han er feminin selv om han kanskje er godt innenfor "normalen" for menn?

Skrevet

Min venn kunne aldri vært homo. Isåfall hadde han ikke vært min venn. Har lite til overs for skinkeryttere.

Gjest Kr@ll@
Skrevet

"Han er enormt følelsesrik"

Kan du forklare den setningen nærmere?

Det er foskjell på å være heterofølsom og homofølsom. Tror jeg da! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis dette er en venn av deg kan det vel ikke være så vrient å spørre rett ut?

Gjest Kr@ll@
Skrevet

Min venn kunne aldri vært homo. Isåfall hadde han ikke vært min venn. Har lite til overs for skinkeryttere.

Hvorfor liker du dem ikke da,

er du redd det er smittsomt? ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

En dag blir vi selv dømt som vi dømte andre!

Jeg blir helt målløs over hvor mange som skal dømmes hit eller dit!

Flørt med mannen, gi små hint, men for guds skyld ikke tenk på han som noe annet enn en person!

Skrevet

Hvis du har hatt et godt øye til ham en stund, i den forstand at du ønsker et forhold til ham, så er det jo bare å prøve seg på ham :)

Hvis han er homo blir du sikkert avvist.

Gjest Rrose
Skrevet

Det der er jo umullig å se på folk.

Jeg traff en gang en fyr jeg var 100% sikker på at var homo. Han hadde den der litt "fjolle" homo stilen i måten han var på. Men jeg tok feil! Han var hetro og jeg ble virkelig overrasket da han fikk seg kjæreste.

Forstår at det er viktig for deg å finne ut av , hvis du er interessert.

Hadde det vært helt unaturlig å spørre han?

Gjest togli
Skrevet

Jeg har homofile venner som jeg aldri ville gjetta på var homofile, og heterofile venner jeg lett kunne trodd var homser. Med andre ord, umulig å vite...

Du får prøve å hinte litt om at du er interessert i han og se hvordan han reagerer?

Gjest togli
Skrevet

Hæ!?

Mannen min har en kamerat som er homofil, men det gidder han da ikke ofre en tanke! han er tross alt helt trygg på sin egen seksualitet, så da skremmes han heller ikke av homser! Det aner meg at du knapt nok har snakka med en homse, så du tenker nok bare "koffert" ;-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hæ!?

Mannen min har en kamerat som er homofil, men det gidder han da ikke ofre en tanke! han er tross alt helt trygg på sin egen seksualitet, så da skremmes han heller ikke av homser! Det aner meg at du knapt nok har snakka med en homse, så du tenker nok bare "koffert" ;-)

Hvordan nå enn det er, jeg ønsker ikke å ha som venner folk som kun er ute etter å penetrere min brune rose.

Gjest togli
Skrevet

Hvordan nå enn det er, jeg ønsker ikke å ha som venner folk som kun er ute etter å penetrere min brune rose.

Sånn til ettertanke: I et intervju snakka Tom Sterri om at han var skikkelig homofob før han sto fram som homse ;-)

Du kjenner deg nok helt uimotståelig siden du tror at alle tenker på å ha sex med deg ;-)

Skrevet

Sånn til ettertanke: I et intervju snakka Tom Sterri om at han var skikkelig homofob før han sto fram som homse ;-)

Du kjenner deg nok helt uimotståelig siden du tror at alle tenker på å ha sex med deg ;-)

Neida. Bare litt;-) Men disse homoene penetrerer jo hva det skal være, bare det er brunt og lukter ille!

Gjest togli
Skrevet

Neida. Bare litt;-) Men disse homoene penetrerer jo hva det skal være, bare det er brunt og lukter ille!

Du har førstehåndserfaringer skjønner jeg ;-)

Skrevet

Du har førstehåndserfaringer skjønner jeg ;-)

Neida. Dette er jo velkjent kunnskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...