Gå til innhold

smerter i hofter lår

Anbefalte innlegg

Gjest Karin68

Jeg har så store smerter i lårene ,at jeg ikke får sove ,jeg har fått kortison ,tar nå ibux og paracet fast før jeg legger meg er i hofteregionen ,jeg var hos en kirug som mente at han kunne operer ut en trekant av lårmuskelen på hver side ,men han døde kirugen og legen min mente at det ikke sto noe i papirene mine om det ,jeg er lei av å ikke få sove og våkne gjentatte ganger pga smerter om natten ,musklene fungerer greit når de er varme og i aktivitet har slitt med dette i 18 år men nå er det verre og jeg ønsker ikke kortison resten av livet ,men kunne tenkt meg den operasjonen ,men men kan du undersøke om det er mulig? har sjekket at hoftene mine er fine , allmennmedisinere sier at jeg har noe i bekkenet som stenger for blodtilførselen til beina ,men jeg har ikke noen plager der . så har noen andre noen lignende erfaringer med lignende problem ? hva skal jeg gjøre ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270474-smerter-i-hofter-l%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...