Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nor2day

Har et lite delikat spørsmål, og vet ikke hvor jeg skal stille det- men prøver her. Det blir litt vanskelig å ordlegge seg skikkelig, men jeg skal prøve. Det er 4 mnd. siden jeg fødte mitt barn nummer to. Etter dette har jeg hatt veldig treg avføring. Det er til tider veldig vondt og vanskelig å få ut noe, og ofte er det som kommer ut veldig tykt, dermed får jeg ofte blødninger i endetarmsåpningen.. Det virker liksom som om avføringen er for tykk for åpningen.. Herregud så ekkelt. Vel- lurer på hva dette kommer av, og hva jeg skal gjøre med det. Det begynner å bli ubehagelig, og jeg tror ikke jeg tør å ta opp dette med legen min..........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27075-ekkelt-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ved treg avføring kommer det lett en liten sprekke (fissur) ved endetarmen som kan gi blødning, og det kan også være en hemorroide. Det er ikke flaut men veldig vanlig. Du kan prøve med en salve, Alkosanal som kan kjøpes uten resept. Hjelper det ikke, bør du få din lege til å se på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...