Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

For noen måneder siden så tok kjæresten min en Canesten kur mot sopp. Vi var ikke helt

sikre på om det var sopp, men hun på apoteket sa det ikke var farlig. Grunnen til at hun

tok denne kuren var at hun klødde så. Vi skrev inn her, og en leser anbefalte kuren.

Jeg oppdaget også at jeg fikk noen små røde "nupper" på penishodet, men dette gikk bort

i løpet av 1-2 dager så jeg gjorde ikke noe mer med det. Men nå i det siste har det

begynnt å klø litt igjen, og det har også kommet noen små "sår" som ser ut som en liten

rift, men disse er vekk nå(mulig de kom pga barbering nedentil?). Vi lurer veldig på hva

dette kan være? Her om dagen hadde vi sex, og dagen etter oppdaget jeg at disse nuppene

var tilbake, hva skal jeg gjøre med dette? Ingen av oss har hatt sex med noen andre før,

og vi har hatt jevnig sex i nesten 2 år da dette kom første gang. Leste om ei dame som

trodde hun hadde sopp, hun sluttet å bruke skyllemiddel når hun vasket klær og det ble da

borte. Vi bruker ganske bra med skyllemiddel på undertøyet for å få det mykt og lurer på

om vi kan ha samme problem.Siden det kom tilbake etter kort tid selv om hun har vært veldig

nøye med renhold og brukt produkter som er for underlivet.

Håper på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27090-sopp-i-underliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...