Gå til innhold

Kaffeslarvetråd :)

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Ja, hiv innpå, det er jo påske!

Jeg må handle litt først (det blir senere). Mangler egg og litt andre ting. Egg må vi jo ha når det er påske!

*gleder meg til vafler*

Mmmm...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

25

• hare1365380455

10

• morsan

5

• jubalong70

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Jente31
Skrevet

Hei!

Selv om ikke jeg har vært noe særlig med på diskusjoner, har jeg ofte sittet litt på sidelinjen. Jeg savner gamle dol veldig. Jeg savner aktiviteten som var her, for det har virket som et varmt og godt "miljø" her inne. Folk brydde seg om hverandre, og man kunne også ha det morsomt, spøke og le med hverandre.

Jeg syns det nye designet er mer moderne og tidsriktig, men samtidig har det vært tungvint. Men nå begynner jeg å bli mer vant til det.

Jeg håper så veldig veldig veldig at brukerne kommer tilbake igjen :-)

Skrevet

Jo det har nok bedret seg littegrann her :) Blir godt med fri tenker jeg!! Stikk innom litt innimellom slagene du :) Dere blir også mange på tur , ja det blir skikkelig koselig! Drar i kveld? Vi drar onsdag.

På søndag! ;-) (Jeg skrev jo det da! *hi hi* Henter en ekstra sterk kaffekopp til pekkaline så hun våkner litt mer! *S*)

Skrevet

Ja takk vafler er fint til kaffe hehe. Det blir godt med noen fridager ja, og det er fint når man slipper å planlegge alt, bare ta ting på sparket :)

Hva synes du er mest negativt med nye dol? Akkurat nå er jeg mest misfornøyd med at "svar til meg" og "siste 25/50/100" ikke blir markert når de er lest. Det å scrolle ned til et innlegg jeg skal lese er også fryktelig irriterende. Når innlegget er ferdig lest må man jaggu meg scrolle for å komme til trådlisten igjen. Resten av forandringene har jeg vent meg til :)

hare1365380455
Skrevet

Syns det er litt kos å markere jeg. Jeg spurte henne i dag om hun ville på sfo eller komme hjem rett etter skolen, og hun skulle hjem fort, for det var ferie!

Det er ikke snø her i byen nei, men vi trenger ikke dra så mange minuttene før det er skikkelig fint skiføre og løyper i milevis på kryss og tvers (uten at vi nødvendigvis benytter oss av riktig alle)

Bor på østlandet et sted :o)

Her er det vår og ingen snø i sikte!!

Skrevet

På søndag! ;-) (Jeg skrev jo det da! *hi hi* Henter en ekstra sterk kaffekopp til pekkaline så hun våkner litt mer! *S*)

JA!! nå har jeg fylt opp koppen igjen!! haha Kanskje jeg heller skulle sovet litt hehe. Søndag drar morsan til fjells ja. *huske* Har du internett tilgang der? ;)

Skrevet

Vi savner også gamle dol, men jeg har funnet ut at jeg vil heller være med på å dra nye dol igang enn å miste det helt. Ja ikke helt enkelt i forhold til hva det var. Kooselig å ha deg her ;)

Jeg har også mye jeg skulle gjort.....sånn er det vel alltid, men kaffe og te hjelper oss kanskje igang :)

"Vi savner også gamle dol, men jeg har funnet ut at jeg vil heller være med på å dra nye dol igang enn å miste det helt."

Det er en fin tanke :) Forresten.. Hvem er "vi"? hehe

Skrevet

Hei!

Selv om ikke jeg har vært noe særlig med på diskusjoner, har jeg ofte sittet litt på sidelinjen. Jeg savner gamle dol veldig. Jeg savner aktiviteten som var her, for det har virket som et varmt og godt "miljø" her inne. Folk brydde seg om hverandre, og man kunne også ha det morsomt, spøke og le med hverandre.

Jeg syns det nye designet er mer moderne og tidsriktig, men samtidig har det vært tungvint. Men nå begynner jeg å bli mer vant til det.

Ja jeg håper også det! Webmaster påstår at vi vil bli overrasket når de kommer med det de holder på med...jaja vi får se på det da :) Jeg får mange gode lattere og ny viten og masse annet av å kikke innom dol, derfor er dol verdt å kjempe for ;)

Etter påske så kan vi finne frem sommertøyet, det skal bli deiilig! Ikke minst blir det fint å få stuet bort de svære jakkene og vinterskoene!

Gjest Shira :o)
Skrevet

*slurper kaffe og prøver og våkne*

Jeg må få ryddet huset i dag, får besøk. På onsdag reiser vi på påskeferie, det skal bli godt, det er mange år siden sist.

God påske da! :o)

*tar en slurk kaffe til og gjesper*

Skrevet

"Vi savner også gamle dol, men jeg har funnet ut at jeg vil heller være med på å dra nye dol igang enn å miste det helt."

Det er en fin tanke :) Forresten.. Hvem er "vi"? hehe

Duogjegogvito hehe

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1175242799' post='3583087]

*slurper kaffe og prøver og våkne*

Jeg må få ryddet huset i dag, får besøk. På onsdag reiser vi på påskeferie, det skal bli godt, det er mange år siden sist.

God påske da! :o)

*tar en slurk kaffe til og gjesper*

Ser ut som vi har samme planer :) Ja jeg må ha ektra mye kaffe for å våkne i dag. Morsan fikk opp øyene mine etterhvert hehe. *sløv i dag*

Skrevet

Pekka og Line sikkert ;)

:) Jeg tok meg vel friheter da jeg skreiv "vi", men jeg tror ikke jeg lyver for så mange.

Skrevet

:) Jeg tok meg vel friheter da jeg skreiv "vi", men jeg tror ikke jeg lyver for så mange.

Åh, det var det du mente. *Treg* Jeg trodde det var en skrivefeil. Jeg trenger visst også en ekstra kaffekopp! Sånn er det å legge seg kl 0100 og stå opp igjen kl 0600..

Mrs. Wallace
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og prøver å overbevise meg selv om at jeg er skikkelig motivert for å gjøre rent i huset...men det lykkes ikke helt. Jeg synes husarbeid er så kjeeeedelig, og det blir ikke lettere med ei lita frøken som går etter meg over alt og hjelper til ved å rote alt som nettopp er ryddet. ;o)

Påsken skal tilbringes hjemme. Vi skal slappe av, ordne litt i hagen, reise på noen små besøk, ha gode venner på middag og leke med barna. Håper godværet fortsetter.

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og prøver å overbevise meg selv om at jeg er skikkelig motivert for å gjøre rent i huset...men det lykkes ikke helt. Jeg synes husarbeid er så kjeeeedelig, og det blir ikke lettere med ei lita frøken som går etter meg over alt og hjelper til ved å rote alt som nettopp er ryddet. ;o)

Påsken skal tilbringes hjemme. Vi skal slappe av, ordne litt i hagen, reise på noen små besøk, ha gode venner på middag og leke med barna. Håper godværet fortsetter.

hehe, sett tulla de igang med grytelokk-konstert så får du styre videre i fred :) Jeg har bestilt sol til langt over påske. Ja det er fint å slippe regnvær når man har så mange fridager! Jeg må også til med filla, men jeg har ingen tulle å unnskylde meg med ;)

Skrevet

Åh, det var det du mente. *Treg* Jeg trodde det var en skrivefeil. Jeg trenger visst også en ekstra kaffekopp! Sånn er det å legge seg kl 0100 og stå opp igjen kl 0600..

Aha, du liker også de stille nettene? Eller jobber du så sent? ;) Jeg ser at klokka forter seg like mye hver kveld her også....

Skrevet

Hva synes du er mest negativt med nye dol? Akkurat nå er jeg mest misfornøyd med at "svar til meg" og "siste 25/50/100" ikke blir markert når de er lest. Det å scrolle ned til et innlegg jeg skal lese er også fryktelig irriterende. Når innlegget er ferdig lest må man jaggu meg scrolle for å komme til trådlisten igjen. Resten av forandringene har jeg vent meg til :)

Markeringene som mangler er det verste. Så det kan være jeg ikke får svart på innlegg, man _må_ innom tråden for å sjekke nå. Scrollingen er jeg blitt vant med, men hadde aldri holdt ut her uten mus. Ellers tror jeg det er ok her nå...

hare1365380455
Skrevet

Hei!

Ja, jeg håper også flere kommer tilbake! Det var trist da folk takket for seg...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg har ikke vaskeånden i dag, desverre.. Vasking av hus er en nødvendighet nå, så jeg får satse på at lysten kommer i løpet av dagen:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...