Gå til innhold

Kaffeslarvetråd :)

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ja jeg håper også det! Webmaster påstår at vi vil bli overrasket når de kommer med det de holder på med...jaja vi får se på det da :) Jeg får mange gode lattere og ny viten og masse annet av å kikke innom dol, derfor er dol verdt å kjempe for ;)

Etter påske så kan vi finne frem sommertøyet, det skal bli deiilig! Ikke minst blir det fint å få stuet bort de svære jakkene og vinterskoene!

Jeg har allerede stuet bort en god del jeg.. Blir litt krise hvis det skulle bli snø igjen.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

25

• hare1365380455

10

• morsan

5

• jubalong70

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

JA!! nå har jeg fylt opp koppen igjen!! haha Kanskje jeg heller skulle sovet litt hehe. Søndag drar morsan til fjells ja. *huske* Har du internett tilgang der? ;)

Teoretisk sett, ja, men vi er så mange folk til stede, og pc'en står inne på et rom som noen andre sover på, så det blir neppe noen dol'ing på meg i påsken.

Men jeg kommer sterkt tilbake!! :-D

Skrevet

Jeg har ikke vaskeånden i dag, desverre.. Vasking av hus er en nødvendighet nå, så jeg får satse på at lysten kommer i løpet av dagen:o)

Jada lysten kommer sikkert ;) Jeg har fått starte vaskemaskinen med sengetøy, så jeg er vel kanskje igang :)

Skrevet

Jeg har allerede stuet bort en god del jeg.. Blir litt krise hvis det skulle bli snø igjen.

*krise* da ja :) Jeg må ha med endel på hytta, men etter påske er det bye bye til det rotet som vinteren fører med seg. Nei snø vil vi ikke ha mere av hjemme nå!

Skrevet

Teoretisk sett, ja, men vi er så mange folk til stede, og pc'en står inne på et rom som noen andre sover på, så det blir neppe noen dol'ing på meg i påsken.

Men jeg kommer sterkt tilbake!! :-D

Ja vi får fyre løs etter påsken igjen :) Jeg tar ikke med pc, det blir for mange om beinet der, at det vil bare bli styr. Satser på sol i fleisen jeg :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi reiser på fjellet på onsdag formiddag. Tja, vet ikke helt om jeg gleder meg, det er jo så deilig med vår her nede nå, snøen frister ikke så veldig. Men blir sikkert koslig å komme opp dit. Pleier å være det.

I helga har vi tenkt å ta en sykkeltur eller to. Være ute og kose oss i det fine været, som vi håper fortsetter lenge.........................

Ellers så burde jeg vaske litt når jeg kommer hjem fra jobb i dag, så vi får se om jeg får gjort noe med det. Men litt tungt på fredag ettermiddag, men noe må jeg få gjort.

Vil ønske dere alle en god påske!!!!!

Skrevet

Vi reiser på fjellet på onsdag formiddag. Tja, vet ikke helt om jeg gleder meg, det er jo så deilig med vår her nede nå, snøen frister ikke så veldig. Men blir sikkert koslig å komme opp dit. Pleier å være det.

I helga har vi tenkt å ta en sykkeltur eller to. Være ute og kose oss i det fine været, som vi håper fortsetter lenge.........................

Ellers så burde jeg vaske litt når jeg kommer hjem fra jobb i dag, så vi får se om jeg får gjort noe med det. Men litt tungt på fredag ettermiddag, men noe må jeg få gjort.

Hytteveggen, sol, appelsiner og kvikklusj, litt senere svir du av noen pølser på bålet....joda det blir så koselig atte ;) Ja god påske til deg også!! Det deilige er at når du kommer hjem igjen, så _er_ vinteren over!!

hare1365380455
Skrevet

hehe, sett tulla de igang med grytelokk-konstert så får du styre videre i fred :) Jeg har bestilt sol til langt over påske. Ja det er fint å slippe regnvær når man har så mange fridager! Jeg må også til med filla, men jeg har ingen tulle å unnskylde meg med ;)

Du får skylde på dol.....;)

Gjest Jente31
Skrevet

Ja, jeg håper også flere kommer tilbake! Det var trist da folk takket for seg...

Kjempetrist. Vi får prøve å lokke de tilbake igjen!

Gjest annlovinda
Skrevet

Hytteveggen, sol, appelsiner og kvikklusj, litt senere svir du av noen pølser på bålet....joda det blir så koselig atte ;) Ja god påske til deg også!! Det deilige er at når du kommer hjem igjen, så _er_ vinteren over!!

Ja, det deiligste med påsken er å komme hjem. Ta fram sykkelen, på med småsko, fram med utemøbler. Men i år så er jo disse tingene allerede i boks, he he. Deilig med tidlig vår da. Og ja, det blir helt sikkert koslig å komme på hytta en tur.

Skrevet

Du får skylde på dol.....;)

Ja dol ;). Men nå fikk jeg sjokk av å se på klokka! Tiden går fort i dag :)

Gjest Jente31
Skrevet

Ja jeg håper også det! Webmaster påstår at vi vil bli overrasket når de kommer med det de holder på med...jaja vi får se på det da :) Jeg får mange gode lattere og ny viten og masse annet av å kikke innom dol, derfor er dol verdt å kjempe for ;)

Etter påske så kan vi finne frem sommertøyet, det skal bli deiilig! Ikke minst blir det fint å få stuet bort de svære jakkene og vinterskoene!

Helt enig med deg. Vi får se hva de har å tilby oss. Håper de tar brukerne alvorlig nok, når så mange klager over det samme.

Vi får prøve å lokke de til oss igjen. Kansje vi skal spandere litt vaffel og kaffe!!

Gleder meg også til sommer, så vil slipper alt dette tunge yttertøyet. Det er jo så herlig å bare slenge på seg småskoa og gå rett ut! Og ikke minst for ungene. Her er de i full sving med å drenere både grøfter og det ene og det andre. Dugnadsånden blant nabobarna er stor :o)

Gjest Jente31
Skrevet

Hehe.. Det skal IKKE komme mer snø nå. Det har jeg bestemt :)

Skrevet

Helt enig med deg. Vi får se hva de har å tilby oss. Håper de tar brukerne alvorlig nok, når så mange klager over det samme.

Vi får prøve å lokke de til oss igjen. Kansje vi skal spandere litt vaffel og kaffe!!

Gleder meg også til sommer, så vil slipper alt dette tunge yttertøyet. Det er jo så herlig å bare slenge på seg småskoa og gå rett ut! Og ikke minst for ungene. Her er de i full sving med å drenere både grøfter og det ene og det andre. Dugnadsånden blant nabobarna er stor :o)

Her har det alltid vært fullt fremmøte ved dugnad. Ungene synes det er sååå stas når alle samles :) Ja når feiemaskinen kjører i bygatene, og det lukter brent gress på landet, da er det vår i norge ;)

Skrevet

Hva opptar deg for tiden?

Flytting. Vi har planer om å flytte og i går var det en fotograf på besøk og tok bilder av huset. Plutselig fikk jeg helt angst og tenke at: Hjelp, hva har vi gjort nå? Er dette lurt? Jeg har nesten begynt å håpe at vi ikke får den summen vi har tenkt oss, så kan vi heller bli boende og starte med oppussing av huset i stedet.

Hva skal du i påsken?

Til hjemplassen for å besøke foreldrene mine. Der har vi ikke vært på to år og nå gleder jeg meg sinnsykt til å treffe gamle kjente, gå på ski, kjøre slalom, grille pølser, spise appelsiner, kvikklunsj,kakao. Kort sagt en god gammeldags påske.

Gjest Jente31
Skrevet

God påske til deg også :-) Kos dere på fjellet. Jeg drar antageligvis fra sol til regn, om en skal tro på værgudene :((

Skrevet

Flytting. Vi har planer om å flytte og i går var det en fotograf på besøk og tok bilder av huset. Plutselig fikk jeg helt angst og tenke at: Hjelp, hva har vi gjort nå? Er dette lurt? Jeg har nesten begynt å håpe at vi ikke får den summen vi har tenkt oss, så kan vi heller bli boende og starte med oppussing av huset i stedet.

Hva skal du i påsken?

Til hjemplassen for å besøke foreldrene mine. Der har vi ikke vært på to år og nå gleder jeg meg sinnsykt til å treffe gamle kjente, gå på ski, kjøre slalom, grille pølser, spise appelsiner, kvikklunsj,kakao. Kort sagt en god gammeldags påske.

Det er ganske snodig, den følelsen har jeg også hatt når vi skulle selge. Alt er jo blitt på stell og man ser husets muligheter :) Det er en stressende tanke å ha, men dere gjør sikkert det rette. Flytte til noe større eller andre grunner? Dere får tenke godt i påsken da, for det tar jo litt tid før papirmølla er klar vel?

Gjest Jente31
Skrevet

Her har det alltid vært fullt fremmøte ved dugnad. Ungene synes det er sååå stas når alle samles :) Ja når feiemaskinen kjører i bygatene, og det lukter brent gress på landet, da er det vår i norge ;)

Ja, da er det herlig!! :-)

Gjest Jente31
Skrevet

Hva skal du i påsken?

MÅ dere flytte da? Høres ut som du trives.. Får krysse fingre og tær for at du får et lavt bud da, hehe..

Skrevet

MÅ dere flytte da? Høres ut som du trives.. Får krysse fingre og tær for at du får et lavt bud da, hehe..

Det er ikke så lenge siden jeg følte at vi måtte flytte. Men så sier folk til oss at vi må tenke oss godt om, for det blir vanskelig å finne noe hvor vi har så mange fordeler som vi har her. Og det er i grunnen sant.

Og så fikk jeg ryddet og kastet masse rask før fotografen kom, og da ble jeg plutselig litt fornøyd likevel:) Dette har jo vært hjemmet mitt i 17 år og hjemmet til mannen min i 22 år. "snufs"

Men huset vårt er fra 1918 og skal vi fortsette å bo der, har vi blitt enige om pusse opp endelig. Ikke bare litt her og der, men ordentlig.

Ja ja, vi får se hva fremtiden bringer:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...