Gå til innhold

Kaffeslarvetråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ganske snodig, den følelsen har jeg også hatt når vi skulle selge. Alt er jo blitt på stell og man ser husets muligheter :) Det er en stressende tanke å ha, men dere gjør sikkert det rette. Flytte til noe større eller andre grunner? Dere får tenke godt i påsken da, for det tar jo litt tid før papirmølla er klar vel?

Det var heller meningen å flytte til noe mindre, men så er vi 5 stykker og trenger litt plass. Og så har våren kommet og om sommeren er det ekstra koselig her. Ja ja, vi får se hva som skjer.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

25

• hare1365380455

10

• morsan

5

• jubalong70

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest annlovinda
Skrevet

God påske til deg også :-) Kos dere på fjellet. Jeg drar antageligvis fra sol til regn, om en skal tro på værgudene :((

Får håpe du får sol uansett hva det er spådd nå da. Godt med sol og vår.

Riktig god påske til deg også

Skrevet

Aha, du liker også de stille nettene? Eller jobber du så sent? ;) Jeg ser at klokka forter seg like mye hver kveld her også....

Ja, jeg liker å sitte oppe til langt på natt for å nyte stillheten :) Nå har vi vært på en kjempefin tur i skogen. Det er ingen tvil om at våren er kommet!

Skrevet

Det kan se ut som du har fått litt spenning i hverdagen, amerikaner han eller?

Hva har skjedd med halebeinet?

Definitivt litt piff i hverdagen dette, ja!!! Han er amerikaner, 10 år eldre enn meg, og vi hadde en veldig het flørt for alt for mange år siden ;) Jeg var uskylden selv og han endret ikke på det, men vi angrer vel kanskje begge litt på det nå...

Uansett så har jeg nå nikost meg med å lese og skrive laaange mail.

For ordens skyld, mannen min vet at vi har kontakt - og det gjør også kona hans.

Halebenet vet jeg ikke helt hva som har skjedd med. Det er steike vondt. Var på røntgen denne uka og de ville ikke si noe annet enn at de så at det var noe der. Så får jeg nå bare vente til litt over påske før jeg ringer legen og får høre.

Smertene har kommet gradvis etter siste fødsel, og han var en "stjernekikker", så jeg antar beinet ble brukket under fødselen og har grodd feil...

Gjest Jente31
Skrevet

Det er ikke så lenge siden jeg følte at vi måtte flytte. Men så sier folk til oss at vi må tenke oss godt om, for det blir vanskelig å finne noe hvor vi har så mange fordeler som vi har her. Og det er i grunnen sant.

Og så fikk jeg ryddet og kastet masse rask før fotografen kom, og da ble jeg plutselig litt fornøyd likevel:) Dette har jo vært hjemmet mitt i 17 år og hjemmet til mannen min i 22 år. "snufs"

Men huset vårt er fra 1918 og skal vi fortsette å bo der, har vi blitt enige om pusse opp endelig. Ikke bare litt her og der, men ordentlig.

Ja ja, vi får se hva fremtiden bringer:)

Joda, det er så rart med det. Forstår deg godt. Jeg håper dere kan finne noe som er minst like bra. Og så håper jeg at dere får igjen masse for huset deres.

Gjest Jente31
Skrevet

Får håpe du får sol uansett hva det er spådd nå da. Godt med sol og vår.

Riktig god påske til deg også

Tar med meg sola jeg:-)

Gjest Jente31
Skrevet

Definitivt litt piff i hverdagen dette, ja!!! Han er amerikaner, 10 år eldre enn meg, og vi hadde en veldig het flørt for alt for mange år siden ;) Jeg var uskylden selv og han endret ikke på det, men vi angrer vel kanskje begge litt på det nå...

Uansett så har jeg nå nikost meg med å lese og skrive laaange mail.

For ordens skyld, mannen min vet at vi har kontakt - og det gjør også kona hans.

Halebenet vet jeg ikke helt hva som har skjedd med. Det er steike vondt. Var på røntgen denne uka og de ville ikke si noe annet enn at de så at det var noe der. Så får jeg nå bare vente til litt over påske før jeg ringer legen og får høre.

Smertene har kommet gradvis etter siste fødsel, og han var en "stjernekikker", så jeg antar beinet ble brukket under fødselen og har grodd feil...

Føler med deg. Vet hvordan det er å ha vondt i halebeinet! Jeg klarte ikke sitte normalt på et halvår. Det er helt pyton.

Skrevet

Ja, jeg liker å sitte oppe til langt på natt for å nyte stillheten :) Nå har vi vært på en kjempefin tur i skogen. Det er ingen tvil om at våren er kommet!

Deilig! Jeg har sittet på verandaen i bare t-skjorta nå :)

Skrevet

Det som opptar meg mest for tida, er å bli frisk til påske! HAr slitt med influensa i 14 dager, men får stadige feberanfall og hoste.

Ellers er det påskeferie for meg nå. Og det er nydelig! gubben skal ha fri hele påska, han også, så vi skal gå masse på ski og kose oss med ungene. I morgen drar vi til sætra, bare gubben og jeg, og skal være der til søndag ettermiddag. Jeg har bursdag i morgen (jippi...), så gubben har visst en overraskelse til meg...

Tja, mer var det vel ikke å si til den saken...;-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hehe.. Det skal IKKE komme mer snø nå. Det har jeg bestemt :)

Bra, da vet vi det;o)

hare1365380455
Skrevet

Det som opptar meg mest for tida, er å bli frisk til påske! HAr slitt med influensa i 14 dager, men får stadige feberanfall og hoste.

Ellers er det påskeferie for meg nå. Og det er nydelig! gubben skal ha fri hele påska, han også, så vi skal gå masse på ski og kose oss med ungene. I morgen drar vi til sætra, bare gubben og jeg, og skal være der til søndag ettermiddag. Jeg har bursdag i morgen (jippi...), så gubben har visst en overraskelse til meg...

Gratulerer med dagen! Håper det blir en fin tur...;)

Skrevet

Så spennende!! Gratulerer med dagen sånn litt på forskudd da!! :) Koselig å være bare par også, det blir mye foreldrerollen i hverdagen. Men nå må du bli frisk. Lenge med 14dager... Har du sjekket hosten din?

Skrevet

Føler med deg. Vet hvordan det er å ha vondt i halebeinet! Jeg klarte ikke sitte normalt på et halvår. Det er helt pyton.

Hva var det som skjedde med ditt haleben, og hvordan ble du bedre? Det er fryktelig upraktisk det hele da...

Gjest Jente31
Skrevet

Hva var det som skjedde med ditt haleben, og hvordan ble du bedre? Det er fryktelig upraktisk det hele da...

Jeg sklei og datt bakover, på ryggen. Jeg ble sendt på sykehuset for jeg besvimte i tillegg (skjedde i arb.tiden), legene tok ikke noe røntgen men sa at det kom til å gå over i løpet av kort tid (noe det altså ikke gjorde.. Jeg husker det tok et halvår før jeg klarte å sitte noen lunde normalt).

Jeg gikk ikke til lege på nytt, desverre.. Skulle kansje gjort det, for jeg har noen plager pga det i dag. Særlig om jeg blir sittende for lenge. Mulig det rett og slett var et brudd der, som kansje har grodd feil osv.. Det er over ti år siden det skjedde.

Jeg håper at du finner utav det, og får noe hjelp om det er mulig. Jeg har lest at man ofte ikke gjør noe med slike skader, men jeg vet ikke nok om det.

Hva skjedde med deg? Eller har du allerede skrevet det?

Gjest trultemor26
Skrevet

Kan jeg være med på slarvingen? *ta seg en kopp te* Koselig at noen prøver å dra igang dol igjen, du er flink!

Hva opptar meg om dagen?

Jo, jeg er veldig opptatt av å få minsten til å sovne uten å skrike så inn i hampen mye først. Han hadde noen fine dager, og jeg trodde vi var kommet til bedre tider, men i går kveld og i dag har han vært utrolig slitsom. Klarer ikke sove uten å skrike en hel masse først. Og det er utrolig slitsomt!!!

Noe annet som opptar meg om dagen er forberedelser til dåp.

Vi skal på hyttetur i påsken. Oss 4 sammen med moren og faren og søsteren og mannen til søsteren og broren til sambo. Det kan jo bli livat, spesielt med knerten som er ganske så ustabil.

Så vi får se åssen det går.

Skrevet

Kan jeg være med på slarvingen? *ta seg en kopp te* Koselig at noen prøver å dra igang dol igjen, du er flink!

Hva opptar meg om dagen?

Jo, jeg er veldig opptatt av å få minsten til å sovne uten å skrike så inn i hampen mye først. Han hadde noen fine dager, og jeg trodde vi var kommet til bedre tider, men i går kveld og i dag har han vært utrolig slitsom. Klarer ikke sove uten å skrike en hel masse først. Og det er utrolig slitsomt!!!

Noe annet som opptar meg om dagen er forberedelser til dåp.

Vi skal på hyttetur i påsken. Oss 4 sammen med moren og faren og søsteren og mannen til søsteren og broren til sambo. Det kan jo bli livat, spesielt med knerten som er ganske så ustabil.

Så vi får se åssen det går.

Hei! Du skal se at den friske luften gjør at knerten sover så godt som bare det på hytta :) Når man tror en rutine er på plass, så raser den plutselig. Og like brått rutiner som gull igjen. Småbarn er rare :) Så koselig med baby! Er ferdig med den tida jeg, men savner det å ha en liggende på magen min. Det var såå koselig :) Ha en riktig god påske! :)

Skrevet

Jeg sklei og datt bakover, på ryggen. Jeg ble sendt på sykehuset for jeg besvimte i tillegg (skjedde i arb.tiden), legene tok ikke noe røntgen men sa at det kom til å gå over i løpet av kort tid (noe det altså ikke gjorde.. Jeg husker det tok et halvår før jeg klarte å sitte noen lunde normalt).

Jeg gikk ikke til lege på nytt, desverre.. Skulle kansje gjort det, for jeg har noen plager pga det i dag. Særlig om jeg blir sittende for lenge. Mulig det rett og slett var et brudd der, som kansje har grodd feil osv.. Det er over ti år siden det skjedde.

Jeg håper at du finner utav det, og får noe hjelp om det er mulig. Jeg har lest at man ofte ikke gjør noe med slike skader, men jeg vet ikke nok om det.

Hva skjedde med deg? Eller har du allerede skrevet det?

Jeg vet egentlig ikke helt hva som har skjedd. Har ikke falt. Men siste fødsel var rimelig tøff, og han var "stjernekikker" - altså at fjeset vendte oppover - når han ble født. Dette gjør at omkretsen på hodet når det kommer ut er større enn om han hadde vendt fjeset nedover.

Jeg merket ikke noe rett etter fødselen, men sånn gradvis i etterkant har det blitt vondere og vondere. Nå er det VONDT!!!!

Så vi får nå se hva som har skjedd da...

Jeg har også hørt at det er lite å gjøre med et vondt haleben. Legen min fortalte om en pasient han hadde som hadde operert bort halebenet uten at det hjalp nevneverdig.

Uansett håper jeg at jeg slipper å ha så vondt resten av livet...

Gjest Jente31
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke helt hva som har skjedd. Har ikke falt. Men siste fødsel var rimelig tøff, og han var "stjernekikker" - altså at fjeset vendte oppover - når han ble født. Dette gjør at omkretsen på hodet når det kommer ut er større enn om han hadde vendt fjeset nedover.

Jeg merket ikke noe rett etter fødselen, men sånn gradvis i etterkant har det blitt vondere og vondere. Nå er det VONDT!!!!

Så vi får nå se hva som har skjedd da...

Jeg har også hørt at det er lite å gjøre med et vondt haleben. Legen min fortalte om en pasient han hadde som hadde operert bort halebenet uten at det hjalp nevneverdig.

Uansett håper jeg at jeg slipper å ha så vondt resten av livet...

Uff ja.. får håpe at de finner utav det. Jeg har lest at noen har hatt hjelp av operasjon, andre ikke. Får håpe de kan finne noe som hjelper deg. Jeg vet at dette er vondt ;((

Skrevet

Så spennende!! Gratulerer med dagen sånn litt på forskudd da!! :) Koselig å være bare par også, det blir mye foreldrerollen i hverdagen. Men nå må du bli frisk. Lenge med 14dager... Har du sjekket hosten din?

Det var ei kjempekoselig helg!;-)

Da vi kom opp på sætra, fyrte vi opp i vedomnen og gikk oss en tur. Vel tilbake, grov vi oss en snøsofa, og der satt vi fra 14-18... Drakk en utepils, leste krim, spiste "middag" (Trøndersodd på boks...). Utpå kvelden spiste vi mer, både mat og snop, drakk en flaske rødvin og spilte Trivial Pursuit. Ble litt småbrisne, og la oss i 22-tida...;-)

Dagen etterpå savnet vi ungene fra første stund, men klarte å holde oss unna til i 15.30-tida.

Det var helt nydelig! Og jeg priser meg svært lykkelig over å ha svigerforeldre som trår til, ubedt!-en gang i blant. Ja, jeg irriterer meg over svigermor rett som det er, men i bunn og grunn tror jeg nok ikke at jeg er verst stilt, lell;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...