Gå til innhold

Skatteligningen

Anbefalte innlegg

Mista nikket
Skrevet

Nå har den kommet. Gubben og jeg fikk igjen ca 6000,- tilsammen. Er kjempefornøyd for jeg trodde vi ble skyldige penger.

Hvordan har det gått med dere andre?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mista nikket

17

• Lurveline

3

• Line

2

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ÅH gud, er det nå det ja.... Hvor i landet er du? Det blir forferdelig spennede her i huset. Vi har vært heldige i flere år, og jeg vil være heldig i år også!! Posten er litt utpå dagen i min kasse..... Flott at dere fikk igjen!! :)

Skrevet

JEG fikk igjen 9800! :) Veeeeeeldig fornøyd. Bare håper de kommer i juni, for da går de til ferie. Jeg visste at jeg ville få igjen endel, for trekker 500,- ekstraskatt hver mnd. og sparer 15000,- i BSU, og får igjen 20%, dvs. 3000,- der.

Tror samboern min får igjen og.. Håper hans kommer i dag. Har han 10 000,- i restskatt så blir det ikke mye feriepenger på oss.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg håper den ligger i postkassen i dag. Jeg gidder ikke gå og hente den, i tlfelle at den ikke ligger der.

Jeg tror jeg kommer på pluss-siden, men jeg er mer usikker på sambo. Det skal føres på barnehagetrekk og noe kjøring på han, så det kan ikke bli for ille.

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi fikk ligninga i går.

Foreløpig beregnet skatt tilgode for meg er noe over 10000. Sambo fikk baksmell, men han har en del fradrag og putte inn, så noen tusen får vi nok i pluss.

Mista nikket
Skrevet

ÅH gud, er det nå det ja.... Hvor i landet er du? Det blir forferdelig spennede her i huset. Vi har vært heldige i flere år, og jeg vil være heldig i år også!! Posten er litt utpå dagen i min kasse..... Flott at dere fikk igjen!! :)

Vi bor i Østfold og vi er kjempefornøyde.

Mista nikket
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1175244861' post='3583128]

Jeg håper den ligger i postkassen i dag. Jeg gidder ikke gå og hente den, i tlfelle at den ikke ligger der.

Jeg tror jeg kommer på pluss-siden, men jeg er mer usikker på sambo. Det skal føres på barnehagetrekk og noe kjøring på han, så det kan ikke bli for ille.

Jeg har gått og venta å kikka i postkasse de siste dagene, men i går henta husbonden den og da lå den der. Gleden sto i taket at vi ikke fikk smell som vi trodde.

Mista nikket
Skrevet

JEG fikk igjen 9800! :) Veeeeeeldig fornøyd. Bare håper de kommer i juni, for da går de til ferie. Jeg visste at jeg ville få igjen endel, for trekker 500,- ekstraskatt hver mnd. og sparer 15000,- i BSU, og får igjen 20%, dvs. 3000,- der.

Tror samboern min får igjen og.. Håper hans kommer i dag. Har han 10 000,- i restskatt så blir det ikke mye feriepenger på oss.

Her går ogå pengene inn på feriekonton.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har gått og venta å kikka i postkasse de siste dagene, men i går henta husbonden den og da lå den der. Gleden sto i taket at vi ikke fikk smell som vi trodde.

Det var bra, smell er kjipe greier.

Mista nikket
Skrevet

Vi fikk ligninga i går.

Foreløpig beregnet skatt tilgode for meg er noe over 10000. Sambo fikk baksmell, men han har en del fradrag og putte inn, så noen tusen får vi nok i pluss.

Har lest i avisa at en ikke skal ta alle tallene for god fisk. Mange har mer tilgode enn det som kommer fram av ligninga.

Gjest annlovinda
Skrevet

Har lest i avisa at en ikke skal ta alle tallene for god fisk. Mange har mer tilgode enn det som kommer fram av ligninga.

Ja, er nok viktig å gå gjennom alle tallene nøye. Og passe på at man får med alle fradrag man skal ha.

Skrevet

Vi fikk veldig mye igjen tilsammen, helt sjukt mye. Til neste år blir det mindre, for nå har vi ikke ekstratrekk lenger.

Mista nikket
Skrevet

Vi fikk veldig mye igjen tilsammen, helt sjukt mye. Til neste år blir det mindre, for nå har vi ikke ekstratrekk lenger.

Det må være gøy å få masse igjen. Jeg er overlykkelig at vi i det hele tatt fikk noe igjen.

fei1365380229
Skrevet

Vi fikk igjen masse :) Forventet det da jeg har betalt % og mannen har jobbet mye overtid og betalt 50 % skatt av dette.

Passet bra for vi har akkurat bestilt en juletur til Goa :)

Mista nikket
Skrevet

Vi fikk igjen masse :) Forventet det da jeg har betalt % og mannen har jobbet mye overtid og betalt 50 % skatt av dette.

Passet bra for vi har akkurat bestilt en juletur til Goa :)

Å, så heldige dere er. Mmm, Goa, drømmer....

Gjest Dardy
Skrevet

Baksmell på over 5000,-

Fy fader den kom ubeleilig

Mista nikket
Skrevet

Baksmell på over 5000,-

Fy fader den kom ubeleilig

Åhh, 5000,- er mye penger. Surt,

fei1365380229
Skrevet

Å, så heldige dere er. Mmm, Goa, drømmer....

Har du vært der? I så fall må du fortelle litt om hvordan det er der. Vi var i Thailand i fjor, men det var helt uoverkommelig i år, har lagt på seg 30 000 kr i forhold til hva vi betalte for 6 stykker i fjor på samme tid, på samme hotel.

Goa blir sikkert kjempeflott, reiser på julaften kl. 24 :). Ungene syns det er helt topp for da får vi feiret julaften først og så badet dagen etterpå.

Mista nikket
Skrevet

Har du vært der? I så fall må du fortelle litt om hvordan det er der. Vi var i Thailand i fjor, men det var helt uoverkommelig i år, har lagt på seg 30 000 kr i forhold til hva vi betalte for 6 stykker i fjor på samme tid, på samme hotel.

Goa blir sikkert kjempeflott, reiser på julaften kl. 24 :). Ungene syns det er helt topp for da får vi feiret julaften først og så badet dagen etterpå.

Nei, har ikke vært der, men så deilig det skulle ha vært å kunne reise dit :-)

Skrevet

Har ikke fått den enda men stålsetter meg til en baksmell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...