Gå til innhold

Slik har jeg det- slik er det nå.

Anbefalte innlegg

Solsikkefrø
Skrevet

Legger innlegget her jeg, for jeg ønsker at alle som har fulgt med på mine innlegg skal få rose meg eller sparke meg hardt denne gang!

Vel.. jeg fortalte jo at jeg hadde møtte en ny kjekk fyr. God humor, alltid i godt humør, forteller meg koslige ting, skriver hemmelige beskjeder på mailen min og diverse. Det har ikke skjedd noe som helst mellom oss, men vi flørter. Og han tenner meg sånn. Jeg blir helt sprø... så den siste tida har jeg gått rundt med hjerter i hodet... jeg tok tilogmed mot til meg og fortalte samboern at jeg ikke var forelsket i ham lengre og at jeg av den grunn ikke elsket ham på en annen måte en slik en mor elsker et barn.... for det er jo slik jeg har hatt det...

Jeg har rydda etter samboern hele tida, vaska for ham, passet på at han har kommet seg opp om morgenen, laget det meste av maten hans osv osv... ja, dere fleste vet jo hvordan det har liggi an her...

Den siste mnd har samboern vært kjempe herlig og ikke minst flink!! Jeg har det egentlig kjempe bra nå... han er mer med ungen enn jeg er, passer på at ungen får i seg mat, står opp med ungen og lar være å vekke meg slik at jeg sover bort dagen... jeg får stellt meg skikkelig, får trent godt, spist skikkelig og sundt.... så nå kjenner jeg at jeg faktisk vil leve i dette trygge forholdet. Jeg har en snill mann, et flott barn, og vi ønsker oss begge flere med årene (ikke enda!)... Meeeeen... jeg tenner ikke skikkelig på ham... jeg orker liksom ikke sex'en.. den kunne jeg heller hatt med han nye jeg har truffet, for han tenner meg skikkelig!! Men det blir jo feil!

Så til dere, hva bør jeg gjøre? Hvordan kan jeg få tenningen tilbake på min samboer? alt utenom sex'em er egentlig kjempe flott!...

Takke for alle svar, og gi meg gjerne et realt spark hvis du syns jeg har vært urimelig her!

Takk!

Skrevet

Hei! Begynn å gå på "date" igjen. Ta dere tid til å være kjærester. En helg på hotell kanskje? Kino og restaurant...... Gjør det deree gjorde før dere fikk barnet. Lykke til

Mista nikket
Skrevet

Forstår godt at du har mista tenningen på sambo. Dere har jo hatt et mindre bra forhold.

At du tenner og tror du er forelsket i en annen er helt naturlig. Han gir deg oppmerksomhet og komplimenter som du er sulteforet på. Det kan hende at din sambo nå har fått opp øya for hva du er og hva du gjør for han. Han er kanskje villig til å gjøre noe for forholdet deres. Ta en sjanse og sats en stund til på forholdet deres. Er forholdet bra, kommer kanskje tenningen tilbake.

Skrevet

De tidligere gangene han har hatt noen sjarmoffensiver så har det vel ikke akkurat vedvart utover noen få uker?

Bortsett fra at eksen min var kjempesnill og veldig flink både i huset og med ungene så kjenner jeg meg igjen. Null tenning fra min side. Absolutt null. Var som å bo sammen med en venn eller bror.

Måtte en ny mann til for å tenne meg og han tenner meg noe vanvittig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...