Gå til innhold

Typisk 90-talls...?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Hva er crossover-mat?

Mat inspirert av flere ulike kulturer, f.eks. italiensk med en asiatisk vri. Er jo egentlig i tiden ennå, men matstilen kom for fullt tidlig på 90-tallet.

Fortsetter under...

Mrs. Wallace
Skrevet

Hadde vi taco på 80-tallet da? Det mest eksotiske vi spiste da, var vel Mexikansk gryterett? Eller?

*tenke tilbake en gang til*

Joda, den mexicanske gryteretten var stooor på åttitallet, men vi begynte da vitterlig å spise taco mot slutten av tiåret. Og da var det noe av det kuleste man kunne drive med. ;o)

Skrevet

I 1996 pusset jeg opp et soverom/arbeidsrom som fikk mørk-mørk blått på nederste halvdel av veggen, sennepsgul øverst og en (egentlig ganske så fin!) tapetbord på midten. *Fnis* Ville ikke hatt det nå nei...

Det høres helt for jævli ut men jeg skal ikke si noe som hadde trehvitt brystpanel og rødvinsfarge over *knis*

Skrevet

Det høres helt for jævli ut men jeg skal ikke si noe som hadde trehvitt brystpanel og rødvinsfarge over *knis*

*Hihi* Jeg syntes jo rommet var råfint den gangen, men det var nok litt i overkant mørkt og trykkende ja. Rommet var i tillegg lite og lå nordvendt... Men tapetborden var fin! Og jeg fikk spesialblandet maling som skulle passe den mørkeblå fargen i borden så det matcha ordentlig assa! :o)

Neste helg skal jeg gå i gang med å "drepe" noe mørkerød beis på soverommet og erstatte det med lyyyys maling. :o)))

fei1365380229
Skrevet

I 1996 pusset jeg opp et soverom/arbeidsrom som fikk mørk-mørk blått på nederste halvdel av veggen, sennepsgul øverst og en (egentlig ganske så fin!) tapetbord på midten. *Fnis* Ville ikke hatt det nå nei...

Vi har mørkegrønn farge på soverommet. Alt det andre er hvitt da, typisk den perioden. Malte også en gang sånn rød, men den ble malt over i lys farge etter under 1 år.

Den mørkegrønne er der enda og jeg syns faktisk det er behagelig å ha det mørkt på soverommet og fargen er fin den :)

Gjest togli
Skrevet

Joda, den mexicanske gryteretten var stooor på åttitallet, men vi begynte da vitterlig å spise taco mot slutten av tiåret. Og da var det noe av det kuleste man kunne drive med. ;o)

Hmm, jeg klarer ikke å tenke så langt tilbake, men godt mulig du har rett:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...