Gå til innhold

Bitter ekssvigerinne?

Anbefalte innlegg

Gjest sveket52
Skrevet

Det ble nylig slutt med meg og min samboer, etter to års samboerskap. Dette har vært to turbulente år og jeg har skikkelig mistrivdes pga hans drikking og drittslenging mot meg. Det var tungt nok å komme ut av forholdet, med dårlig samvittighet på hans vegne - hvordan skal han klare seg uten meg og min inntekt. Han går selv på attføring.... Men det som har vært aller verst er at familien hans har blitt skikkelig i mot meg, det er jeg som er trollkjerringa. Nå har søsteren hans spredd dritt om meg på arbeidsplassen min - vi jobber begge på samme fabrikk, og det er ikke noe gøyt når jeg ser hvordan de andre kollegaene ser på meg. Det virker som om de tror på henne fremfor meg, hun er godt likt på avdelingen nemlig... og det er mitt ord mot hennes. Jeg aner ikke hva hun har sagt om meg, men hun har trolig diktet opp noe fælt siden det virker som om alle snur ryggen mot meg.

Har dere noen t ips om hvordan jeg skal takle denne situasjonen? jeg har prøvd å konfrontere min ekssvigerinne ang. dette, men hun har bare ledd meg i trynet og sagt at jeg fortjente dette!

mariaflyfly
Skrevet

Hev deg over det! Det er ikke så mye annet du kan gjøre. Folk går lei av å høre på eksens (og hans families) drittslengig etterhvert, og synes bare det er patetisk. Det er ihvertfall min erfaring. Men det kan ta litt tid... ;)

Gjest bakvendtland
Skrevet

Hev deg over det! Det er ikke så mye annet du kan gjøre. Folk går lei av å høre på eksens (og hans families) drittslengig etterhvert, og synes bare det er patetisk. Det er ihvertfall min erfaring. Men det kan ta litt tid... ;)

Jeg syns det er dårlig gjort i alle fall! Det er hardt nok å ta steget til å gå ut av et dårlig forhold, om en ikke må tåle drittslenging og baksnakking i etterkant.

Skrevet

Jeg syns det er dårlig gjort i alle fall! Det er hardt nok å ta steget til å gå ut av et dårlig forhold, om en ikke må tåle drittslenging og baksnakking i etterkant.

Selvfølgelig er det dårlig gjort. Men hva skal du få gjort for å stoppe kjeften på vedkommende? Fint lite, det er ihvertfall min erfaring. Så da er det bare å heve seg over det, svelge en tre-fire kameler og gi faen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...