Gjest Ikkenånei Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 ... ingen steder. De som har hytte, er der nok nå, og ikke hjemme med datamaskin på fanget. Unntatt for eksempel meg, og jeg har hytte ved fjord og fjell på nordvestlandet. Og det er mil på mil fra der jeg bor. Dessuten venter vi på hvitveissesongen. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Ingen steder. Men hadde jeg hatt en skulle den lagt ved sjøen. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 På fjellet. Den blir bare brukt om sommeren, eneste måten og komme seg dit er ved bruk av beina, så vi har valgt og bare bruke den om sommeren. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 45 minutter fra Oslo, med både badestrand og skiterreng ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 De som har hytte, er der nok nå, og ikke hjemme med datamaskin på fanget. Unntatt for eksempel meg, og jeg har hytte ved fjord og fjell på nordvestlandet. Og det er mil på mil fra der jeg bor. Dessuten venter vi på hvitveissesongen. Jeg er heller ikke på hytta for jeg har ikke bil så jeg kommer opp dit. Håper jeg får bil til sommeren slik at jeg kan dra opp og se den igjen for jeg har ikke vært der på flere år og det er over et år siden noen har brukt den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Ved et vann på ei øy, men ikke ved sjøen. ) 0 Siter
....AV Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 En ved sjøen og en på fjellet. Begge i Sør-Norge. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Ingen steder, men jeg ønsker meg hytte ved sjøen nært her vi bor. Vi er på aktiv jakt 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 På fjellet. Men det er storm der hele påsken i år så jeg holder meg hjemme... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.