Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ikkenånei
Skrevet

... ingen steder.

De som har hytte, er der nok nå, og ikke hjemme med datamaskin på fanget. Unntatt for eksempel meg, og jeg har hytte ved fjord og fjell på nordvestlandet. Og det er mil på mil fra der jeg bor. Dessuten venter vi på hvitveissesongen.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ingen steder. Men hadde jeg hatt en skulle den lagt ved sjøen.

Gjest Shira :o)
Skrevet

På fjellet. Den blir bare brukt om sommeren, eneste måten og komme seg dit er ved bruk av beina, så vi har valgt og bare bruke den om sommeren.

Skrevet

45 minutter fra Oslo, med både badestrand og skiterreng :o)

Skrevet

De som har hytte, er der nok nå, og ikke hjemme med datamaskin på fanget. Unntatt for eksempel meg, og jeg har hytte ved fjord og fjell på nordvestlandet. Og det er mil på mil fra der jeg bor. Dessuten venter vi på hvitveissesongen.

Jeg er heller ikke på hytta for jeg har ikke bil så jeg kommer opp dit. Håper jeg får bil til sommeren slik at jeg kan dra opp og se den igjen for jeg har ikke vært der på flere år og det er over et år siden noen har brukt den.

Skrevet

Ved et vann på ei øy, men ikke ved sjøen. :o)

Skrevet

En ved sjøen og en på fjellet. Begge i Sør-Norge.

Skrevet

Ingen steder, men jeg ønsker meg hytte ved sjøen nært her vi bor. Vi er på aktiv jakt :)

Snorkfrøken
Skrevet

På fjellet. Men det er storm der hele påsken i år så jeg holder meg hjemme...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...