Gå til innhold

Oi, vertikal-delt oppsett jo!

Anbefalte innlegg

Prinsessemamma
Skrevet

Wow, ikke så mye her i det siste jeg, så kan jo være det er gammelt nytt, men hvis man trykker på bildet av påske-kurven på min side så får man vertikal-delt oppsett, sånn som så mange av oss har savnet! Kult!

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er helt nytt akkurat nå, såvidt jeg kan skjønne! Også hvit bakgrunn, og null popups for svar til meg etc! Men litt bugs her ser jeg nå, for feltet jeg skal skrive i nå er mye bredere enn det som er synlig, så det blir scrolling sidelengs. men det ordner seg vel :)

Skrevet

Jeg får fortsatt innleggsboksen under trådlisten, samme hvor mange ganger jeg trykker på påskekurven. Og nå er den så smal at jeg ikke ser hva jeg skriver engang!

Skrevet

Jeg får fortsatt innleggsboksen under trådlisten, samme hvor mange ganger jeg trykker på påskekurven. Og nå er den så smal at jeg ikke ser hva jeg skriver engang!

Her går det fint. Innleggsboksen er på høyre side.

Prinsessemamma
Skrevet

Det er helt nytt akkurat nå, såvidt jeg kan skjønne! Også hvit bakgrunn, og null popups for svar til meg etc! Men litt bugs her ser jeg nå, for feltet jeg skal skrive i nå er mye bredere enn det som er synlig, så det blir scrolling sidelengs. men det ordner seg vel :)

ja hvit bakgrunn var deilig! La merke til det med at skrive feltet er for bredt jeg og, håper de ordner det.

Gjest annlovinda
Skrevet

Hvor er påskekurven?

På mine sider, ligger til venstre i margen her, under personlig

Skrevet

Her går det fint. Innleggsboksen er på høyre side.

Hmm, hvorfor vil den bare ligge under hos meg da?

Prinsessemamma
Skrevet

Hvor er påskekurven?

min side

Prinsessemamma
Skrevet

Hmm, hvorfor vil den bare ligge under hos meg da?

Hvis dette er helt nytt er det kanskje ikke helt oppe å går enda.

Gjest Webmaster, Utv.
Skrevet

''Jeg får fortsatt innleggsboksen under trådlisten, samme hvor mange ganger jeg trykker på påskekurven. Og nå er den så smal at jeg ikke ser hva jeg skriver engang!''

Trykker du en gang endrer du "skin". Trykker du en gang til går det tilbake.

Det er mulig du må tømme "cache" i nettleseren og evt.lukke alle vinduene med forum oppe. Det fungerer svært dårlig å endre modus mens du allerede er i forum. Du kan evt. velge et annet forum i listen oppe slik at hovedsiden lastes på nytt.

Skrevet

''Jeg får fortsatt innleggsboksen under trådlisten, samme hvor mange ganger jeg trykker på påskekurven. Og nå er den så smal at jeg ikke ser hva jeg skriver engang!''

Det er mulig du må tømme "cache" i nettleseren og evt.lukke alle vinduene med forum oppe. Det fungerer svært dårlig å endre modus mens du allerede er i forum. Du kan evt. velge et annet forum i listen oppe slik at hovedsiden lastes på nytt.

Ah, se det var bedre, ja. :)

Hvorfor kunne dere ikke gjort sånn med en gang da? ;)

Skrevet

Hvis dette er helt nytt er det kanskje ikke helt oppe å går enda.

Fikk det til nå. :)

Skrevet

Takk, kjære kjære webbis utv.

Skrevet

På mine sider, ligger til venstre i margen her, under personlig

Nå fikk jeg det til og puster lettet ut :o)

Skrevet

Flott. Takk skal dere ha. Nå mangler bare dato/klokkeslett, eller er jeg helt fjern som ikke ser det?

Prinsessemamma
Skrevet

Det er utrolig.

Ja, ikke sant! Vakkert er det, sukk endelig!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...