Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble alle så sjokka nå at de falt ut av både dol og dolere.eget? Alle forsvant som en vind begge steder.

hare1365380455
Skrevet

Hehe, de ble kanskje helt handlingslammet ja.... ;)

Nå håper jeg de som sa takk for seg kommer tilbake. Flisa, Gyda og de andre. Glimtipper..

Skrevet

Nå håper jeg de som sa takk for seg kommer tilbake. Flisa, Gyda og de andre. Glimtipper..

Jeg er redd for at de som forsvant er tapt for godt, dessverre... De var nok litt for treige med denne forbedringen. :P

Skrevet

Jeg ble helt satt ut her for et øyeblikk, så på påskekrimmen, sjekker dolere og fikk se tråden:)

Nå ble jeg virkelig glad her:)

Skrevet

De har nok hatt dolabstinenser og har skrevet under andre nick eller kikker fremdeles innom for å se hvordan det går. Håper jeg.

Skrevet

Jeg ble helt satt ut her for et øyeblikk, så på påskekrimmen, sjekker dolere og fikk se tråden:)

Nå ble jeg virkelig glad her:)

Påsken er redda for min del bare folk kommer innom og skriver.

Skrevet

Det hjelper faen meg ikke hva jeg gjør, jeg får svarene under trådlista (men kun på venstre halvdel av skjermen) om jeg trykker påskeskiten eller ei.

Og gult er det like forbanna!

Hva i helvete gjør jeg gæernt?

Skrevet

Påsken er redda for min del bare folk kommer innom og skriver.

Ja, får håpe vi får det tilbake nå, men trives da godt på det andre også...

Har kikket innom dol selv titt og ofte med håp om at jeg skulle få lyst til og skrive igjen, i kveld ble jeg virkelig glad!

Skrevet

Det hjelper faen meg ikke hva jeg gjør, jeg får svarene under trådlista (men kun på venstre halvdel av skjermen) om jeg trykker påskeskiten eller ei.

Og gult er det like forbanna!

Hva i helvete gjør jeg gæernt?

Logg deg ut, trykk deg helt ut av dol og start på nytt igjen med å logge deg inn og deretter trykke på påskeegget :o)

Skrevet

Ja, får håpe vi får det tilbake nå, men trives da godt på det andre også...

Har kikket innom dol selv titt og ofte med håp om at jeg skulle få lyst til og skrive igjen, i kveld ble jeg virkelig glad!

Jeg trodde dol var over og ut forever jeg nå så det var en gledelig overraskelse :o)

Skrevet

Ja, det er tomt her nå. Savner en del av det faste inventaret:-(

Skrevet

Logg deg ut, trykk deg helt ut av dol og start på nytt igjen med å logge deg inn og deretter trykke på påskeegget :o)

Hvordan trykker man seg helt ut av dol???? Jeg logget av, tømte cache, lukket hele websiden, åpnet en ny tab, lastet dol, logget inn, påsketrykk, nada, samme dritten.

Jeg startet IE og forsøkte der (bruker Opera nå), og fikk samme skiten der også.

Skrevet

Ja, det er tomt her nå. Savner en del av det faste inventaret:-(

De kommer nok tilbake ellers så blir det øde her inne :o)

Skrevet

Hvordan trykker man seg helt ut av dol???? Jeg logget av, tømte cache, lukket hele websiden, åpnet en ny tab, lastet dol, logget inn, påsketrykk, nada, samme dritten.

Jeg startet IE og forsøkte der (bruker Opera nå), og fikk samme skiten der også.

Jeg dobbeltklikka på første forsøk, og da gikk det ikke. Når jeg klikket bare en gang på egget fikk jeg det til. Kanskje det er løsningen ?

Skrevet

Prøv en gang til, jeg fikk det ikke til med en gang heller.

Skrevet

Jeg slettet logg og midlertidige internettfiler. Lukket alle vinduer, og vips var det i orden igjen. Måtte trykke på påskekurven på "Min side" en gang til da.

Skrevet

De kommer nok tilbake ellers så blir det øde her inne :o)

Ja, alle endringer er definitivt ikke til det bedre. Denne gangen har de "driti seg ut".

Gjest Webmaster, Utv.
Skrevet

Hei,

Se denne meldingen:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3584725

Det er mulig du har trykket den på og av igjen.

Skrevet

Ja, alle endringer er definitivt ikke til det bedre. Denne gangen har de "driti seg ut".

Men det hjalp jo masse nå. Hos meg er det i hvert fall bedre plass å skrive enn før. Bare markeringene blir i orden så er det greit og når man kan lese svar til meg uten å få opp hele tråden så er det bedre enn før.

hare1365380455
Skrevet

Men det hjalp jo masse nå. Hos meg er det i hvert fall bedre plass å skrive enn før. Bare markeringene blir i orden så er det greit og når man kan lese svar til meg uten å få opp hele tråden så er det bedre enn før.

Ja, det er mye bedre enn disse popupsene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...