Dorthe Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Ja, det er mye bedre enn disse popupsene! De var ikke til å leve med for meg i hvert fall. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 De var ikke til å leve med for meg i hvert fall. Nei huff.... 0 Siter
nick Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Hei, Se denne meldingen: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3584725 Det er mulig du har trykket den på og av igjen. Niks. Jeg har tømt tempfiles, cookies og logg. Når jeg trykker på kurven (IE) så ser jeg en melding nederst der det skifter fra horisontal til vertikal eller motsatt. Uansett hva jeg velger så kommer forum i vertikaldelt versjon med svarene underst. 0 Siter
nick Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Niks. Jeg har tømt tempfiles, cookies og logg. Når jeg trykker på kurven (IE) så ser jeg en melding nederst der det skifter fra horisontal til vertikal eller motsatt. Uansett hva jeg velger så kommer forum i vertikaldelt versjon med svarene underst. Og akkurat det samme skjer i Opera. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Niks. Jeg har tømt tempfiles, cookies og logg. Når jeg trykker på kurven (IE) så ser jeg en melding nederst der det skifter fra horisontal til vertikal eller motsatt. Uansett hva jeg velger så kommer forum i vertikaldelt versjon med svarene underst. "Uansett hva jeg velger så kommer forum i vertikaldelt versjon med svarene underst." *Fnis* Og du er ikke helt klar over forskjellen på vertikaldelt og horisontaldelt skjønner jeg. ;o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 "Uansett hva jeg velger så kommer forum i vertikaldelt versjon med svarene underst." *Fnis* Og du er ikke helt klar over forskjellen på vertikaldelt og horisontaldelt skjønner jeg. ;o) Hvordan får jeg innleggene på høyre side? Har IE. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Hvordan får jeg innleggene på høyre side? Har IE. Det har jeg også. I.E. 6.0 ser det ut til. Klikket bare på påskeegget en gang og gikk så inn på et vilkårlig forum i menyen helt vil venstre. Funker helt fint det. 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Det har jeg også. I.E. 6.0 ser det ut til. Klikket bare på påskeegget en gang og gikk så inn på et vilkårlig forum i menyen helt vil venstre. Funker helt fint det. Jeg har IE 7. Den eneste forskjellen hos meg er at svar til meg og 100 nyeste kommer opp på samme sted som trådlisten. Klikker jeg på påskekurven en gang til kommer di opp som popup. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Å, nå skjønte endelig jeg det også. Kom først inn i sted, og fant ingenting. Jippi!!! Utrolig deilig!!!! 0 Siter
nick Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 "Uansett hva jeg velger så kommer forum i vertikaldelt versjon med svarene underst." *Fnis* Og du er ikke helt klar over forskjellen på vertikaldelt og horisontaldelt skjønner jeg. ;o) Nå funker det som det skal. Merkelig. Jeg vet forskjellen, det oppsettet jeg hadde i går var alle trådene på venstre halvdel av skjermen, og under var svarene, fremdeles på venstre halvdel av skjermen. En slags vertikaldelt horisontaldelt løsning om du skjønner. Ikke fugl og ikke fisk. 0 Siter
dolores83 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jeg flakser litt forvirra fram og tilbake:P 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 Jeg flakser litt forvirra fram og tilbake:P Hehe, det gjør jeg og for øyeblikket ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.