Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er mye bedre enn disse popupsene!

De var ikke til å leve med for meg i hvert fall.

hare1365380455
Skrevet

De var ikke til å leve med for meg i hvert fall.

Nei huff....

Skrevet

Hei,

Se denne meldingen:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3584725

Det er mulig du har trykket den på og av igjen.

Niks. Jeg har tømt tempfiles, cookies og logg. Når jeg trykker på kurven (IE) så ser jeg en melding nederst der det skifter fra horisontal til vertikal eller motsatt. Uansett hva jeg velger så kommer forum i vertikaldelt versjon med svarene underst.

Skrevet

Niks. Jeg har tømt tempfiles, cookies og logg. Når jeg trykker på kurven (IE) så ser jeg en melding nederst der det skifter fra horisontal til vertikal eller motsatt. Uansett hva jeg velger så kommer forum i vertikaldelt versjon med svarene underst.

Og akkurat det samme skjer i Opera.

Skrevet

"Uansett hva jeg velger så kommer forum i vertikaldelt versjon med svarene underst."

*Fnis* Og du er ikke helt klar over forskjellen på vertikaldelt og horisontaldelt skjønner jeg. ;o)

Skrevet

"Uansett hva jeg velger så kommer forum i vertikaldelt versjon med svarene underst."

*Fnis* Og du er ikke helt klar over forskjellen på vertikaldelt og horisontaldelt skjønner jeg. ;o)

Hvordan får jeg innleggene på høyre side? Har IE.

Skrevet

Hvordan får jeg innleggene på høyre side? Har IE.

Det har jeg også. I.E. 6.0 ser det ut til. Klikket bare på påskeegget en gang og gikk så inn på et vilkårlig forum i menyen helt vil venstre. Funker helt fint det.

Skrevet

Det har jeg også. I.E. 6.0 ser det ut til. Klikket bare på påskeegget en gang og gikk så inn på et vilkårlig forum i menyen helt vil venstre. Funker helt fint det.

Jeg har IE 7. Den eneste forskjellen hos meg er at svar til meg og 100 nyeste kommer opp på samme sted som trådlisten. Klikker jeg på påskekurven en gang til kommer di opp som popup.

Skrevet

Å, nå skjønte endelig jeg det også. Kom først inn i sted, og fant ingenting. Jippi!!! Utrolig deilig!!!!

Skrevet

Nå funker det som det skal. Merkelig.

Jeg vet forskjellen, det oppsettet jeg hadde i går var alle trådene på venstre halvdel av skjermen, og under var svarene, fremdeles på venstre halvdel av skjermen. En slags vertikaldelt horisontaldelt løsning om du skjønner.

Ikke fugl og ikke fisk.

Skrevet

Jeg flakser litt forvirra fram og tilbake:P

Skrevet

Jeg flakser litt forvirra fram og tilbake:P

Hehe, det gjør jeg og for øyeblikket :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...