Gå til innhold

Kjempebra, Webmaster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er veldig, veldig mye bedre! Både den vertikale inndelingen, som gjør at man kan lese innlegget samtidig som man ser listen. Og fordi gulfargen er borte.

Takker og takker!

Skrevet

Helt enig, dette var veldig mye bedre.. fikk en positiv overraskelse i dag da jeg tittet innom DOL.

Eneste gærne her nå må være større fargeforskjell på uleste/leste tråder:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Halleluja!

Dere må ikke rope halleluja. Det får webbis til å ta påskeferie og tro alt er bra, men denne siden er fortsatt ikke like bra som den var før omlegginga. Skriften er nesten uleselig og det mangler fortsatt en prikk foran når du får opp 50 nye innlegg - sånn at du kan gå rett inn på hovedtråden.

Klag! Det er åpenbart at det funker. Da er det bare å klage mer. Det tar noen uker med de folka her, men klaging hjelper tydligvis.

Men hva det er med den personen som velger skriftfarger her inne vet bare den allmektige skaper himself. Jeg ville ikke prestert å velge denne skrifta om jeg så jobba for å få den så grusom som mulig.

Skrevet

Dere må ikke rope halleluja. Det får webbis til å ta påskeferie og tro alt er bra, men denne siden er fortsatt ikke like bra som den var før omlegginga. Skriften er nesten uleselig og det mangler fortsatt en prikk foran når du får opp 50 nye innlegg - sånn at du kan gå rett inn på hovedtråden.

Klag! Det er åpenbart at det funker. Da er det bare å klage mer. Det tar noen uker med de folka her, men klaging hjelper tydligvis.

Men hva det er med den personen som velger skriftfarger her inne vet bare den allmektige skaper himself. Jeg ville ikke prestert å velge denne skrifta om jeg så jobba for å få den så grusom som mulig.

Prøv å forklar det på webbisforumet, jeg vet ikke om jeg har klart å gjøre det forståelig for en som ikke har lest dol før.

Skrevet

Det der med de fargene er jeg enig i, men må inrømme det var en gledelig forandring når jeg kikket innom i kveld:)

14 åringen min trodde visst jeg hadde tørna da jeg hylte til her og jublet, hihi

ShitDiddelyDo
Skrevet

Prøv å forklar det på webbisforumet, jeg vet ikke om jeg har klart å gjøre det forståelig for en som ikke har lest dol før.

Jeg har syti om det der nå i tre uker, så de vet godt hva jeg mener om den saken. Tviler på at de er så glemske at de ikke husker at både jeg og andre har sagt fra - og de forstår nok godt hva du også mener.

Spørsmålet er hvor mange uker det tar å gjøre noe med det. :)

Jeg har blitt bortskjemt. Jeg trenger en qoutefunksjon. Pm hadde også vært stas.

Skrevet

Jeg har syti om det der nå i tre uker, så de vet godt hva jeg mener om den saken. Tviler på at de er så glemske at de ikke husker at både jeg og andre har sagt fra - og de forstår nok godt hva du også mener.

Jeg har blitt bortskjemt. Jeg trenger en qoutefunksjon. Pm hadde også vært stas.

ja,! også litt avatar osv, hehe ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der med de fargene er jeg enig i, men må inrømme det var en gledelig forandring når jeg kikket innom i kveld:)

14 åringen min trodde visst jeg hadde tørna da jeg hylte til her og jublet, hihi

Hvis du hylte på grunn av dette tror jeg 14 åringen din har rett: Det har tørna for deg. ;)

Skrevet

Jeg er helt enig i de to siste tingene. Jeg trivdes med pm og quote :o)

Vi behøver ikke å forlate det andre forumet helt da ;o)

Skrevet

Hvis du hylte på grunn av dette tror jeg 14 åringen din har rett: Det har tørna for deg. ;)

Synes det var en stor forbedring jeg, men som sagt, de bør gjøre noe med skriftfargen på leste/uleste innlegg...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er helt enig i de to siste tingene. Jeg trivdes med pm og quote :o)

Vi behøver ikke å forlate det andre forumet helt da ;o)

Får se hvordan dette blir først.

Egentlig hadde jeg vendt meg helt av dol nå, så jeg synes faktisk det er litt trist at de har fiksa det sånn nogenlunde opp igjen.

Men nettopp det gjør vel at jeg krever litt mer også, og dette er ikke nok.

Skrevet

Egentlig hadde jeg vendt meg helt av dol nå, så jeg synes faktisk det er litt trist at de har fiksa det sånn nogenlunde opp igjen.

Jeg har ikke vært hjemme siste mnd og har derfor ikke hatt de store abstinensene. Men nå er jeg hjemme igjen og da vil jeg at alt her inne skal være som før eller bedre. Og det er klart at nå har vi fått det nesten som vi vil og da vil vi gjerna ha resten også :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes det var en stor forbedring jeg, men som sagt, de bør gjøre noe med skriftfargen på leste/uleste innlegg...

Ja, dette er en enorm forbedring, og det er kun småting som skal til for å gjøre siden veldig god igjen.

Jeg mente bare at sønnen din hadde rett i at du har tilta. ;)

Men altså: Jeg er nysgjerrig av natur: Hvordan går det an å velge skriftfarger som de vi nå ser? Jeg mener ... noen må jo ha valgt dem? Hvem er denne personen? Det er nesten for rart til å være sant. Han må jo være fargeblind?

Skrevet

Hehe, ja der røk den muligheten til å få et liv. Det hadde vært så mye greiere om DOL hadde vært som det var første dag etter omlegging. Men nei da, tror du ikke webmaster driver og lokker oss med mystiske påske-egg. De er veldig flinke til å skape glede, først ta fra oss alt, og så gi det tilbake i form av gavepakninger som får oss til å rope halleluja. Smarte fyrer disse folka. En dyp psykologi bak dette tror jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, ja der røk den muligheten til å få et liv. Det hadde vært så mye greiere om DOL hadde vært som det var første dag etter omlegging. Men nei da, tror du ikke webmaster driver og lokker oss med mystiske påske-egg. De er veldig flinke til å skape glede, først ta fra oss alt, og så gi det tilbake i form av gavepakninger som får oss til å rope halleluja. Smarte fyrer disse folka. En dyp psykologi bak dette tror jeg.

Hehe, ja, jeg må si jeg ler av disse hallelujaropene.

Det blir som om noen bulker bilen din. Du roper ikke halleluja og omfavner fyren bare fordi han er snill nok til å rette opp skadene, gjør du vel?

Det virker som om folka her inne lider av en nettversjon av Stockholms-syndromet. :)

Skrevet

Ja, dette er en enorm forbedring, og det er kun småting som skal til for å gjøre siden veldig god igjen.

Jeg mente bare at sønnen din hadde rett i at du har tilta. ;)

Men altså: Jeg er nysgjerrig av natur: Hvordan går det an å velge skriftfarger som de vi nå ser? Jeg mener ... noen må jo ha valgt dem? Hvem er denne personen? Det er nesten for rart til å være sant. Han må jo være fargeblind?

Tja si det:) får håpe de retter på det også, litt irriterende er det også at når jeg er i f.eks 100 siste og klikker på et svar, ikke et hovedinnlegg, så vises hovedtråden med alle innlegg. Altså: 100 nyeste forsvinner.

*Grøss* for ei forklaring jeg kom med, hihi men regner med at du skjønner de litt forskrudde forklaringene mine etter mye snikksnakk på msn osv;)

Skrevet

Ikke i Firefox. Her har jeg bare halve listen og må scrolle sideveis for å få med meg resten. Selve tekstvinduene er ikke mer enn rundt 8 cm brede :(

Skrevet

Ikke i Firefox. Her har jeg bare halve listen og må scrolle sideveis for å få med meg resten. Selve tekstvinduene er ikke mer enn rundt 8 cm brede :(

Da tror jeg du må sjekke versjonen av Firefox, evt. skjermoppløsningen din - jeg har sjekket mot IE(7), og ser ingen forskjell.

Skrevet

Da tror jeg du må sjekke versjonen av Firefox, evt. skjermoppløsningen din - jeg har sjekket mot IE(7), og ser ingen forskjell.

Jeg har siste versjon av Firefox. Og i IE fungerer forumet helt fint, i sidens fulle bredde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...