Gå til innhold

Kjempebra, Webmaster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke i Firefox. Her har jeg bare halve listen og må scrolle sideveis for å få med meg resten. Selve tekstvinduene er ikke mer enn rundt 8 cm brede :(

Hos meg funker det både med Firefox og Explorer. Hos Firefox måtte jeg lukke alle programmer og slette logg, men da funket det. Jeg måtte trykke på påskekurven på "Min side" også da :)

Skrevet

Ikke i Firefox. Her har jeg bare halve listen og må scrolle sideveis for å få med meg resten. Selve tekstvinduene er ikke mer enn rundt 8 cm brede :(

Hmmmm. Jeg gikk inn i innstillingene til firefox, men fant ikke noe å forandre på. Trykket "ok" før jeg gikk ut igjen, og nå vises forumet helt fint i firefox også. Merkelig! Men da virker det iallfall som det skal! My bad!

Gjest gurgleren
Skrevet

Nå blir jeg vel skutt her på DOL, men jeg syns faktisk fargen var bedre før. Nå er det så hvitt at man blir blendet. Og jommen var jeg ikke blitt vandt til horisontal inndeling også. Shame on me. Vel, vi har jo fått det vi har mast om. :D Kjempefint at man har mulighet til å velge. Skulle gjerne vært det når det gjelder farger også.

Skrevet

Det her skjønner ikke jeg noe av. Gulfargen er ikke borte hos meg og jeg får innleggene under trådlisten. Denne boksen og trådlisten har blitt veldig smal og jeg må scrolle forferdelig mye. Dette skjer uansett om jeg klikker på påskekurven eller ei.

Hjelp!

Skrevet

Tja si det:) får håpe de retter på det også, litt irriterende er det også at når jeg er i f.eks 100 siste og klikker på et svar, ikke et hovedinnlegg, så vises hovedtråden med alle innlegg. Altså: 100 nyeste forsvinner.

*Grøss* for ei forklaring jeg kom med, hihi men regner med at du skjønner de litt forskrudde forklaringene mine etter mye snikksnakk på msn osv;)

Der er jeg enig med deg, jeg vil ha det sånn som det var før, at det hele tiden var 100 nyeste-lista til venstre mens jeg leste innleggene i den. Nå må jeg jo hoppe tilbake hele tiden.

Skrevet

Hvordan får du til den vertikale inndelingen?

fei1365380229
Skrevet

Jeg må fortsatt scrolle som en gal hver gang jeg skal lese et innlegg :). Vil også kunne se liste og lese samtidig. Hvordan gjør jeg?

hare1365380455
Skrevet

Jeg må fortsatt scrolle som en gal hver gang jeg skal lese et innlegg :). Vil også kunne se liste og lese samtidig. Hvordan gjør jeg?

Gå inn på din side (forsiden). Klikk på den påskekurven som er der.

hare1365380455
Skrevet

Dere må ikke rope halleluja. Det får webbis til å ta påskeferie og tro alt er bra, men denne siden er fortsatt ikke like bra som den var før omlegginga. Skriften er nesten uleselig og det mangler fortsatt en prikk foran når du får opp 50 nye innlegg - sånn at du kan gå rett inn på hovedtråden.

Klag! Det er åpenbart at det funker. Da er det bare å klage mer. Det tar noen uker med de folka her, men klaging hjelper tydligvis.

Men hva det er med den personen som velger skriftfarger her inne vet bare den allmektige skaper himself. Jeg ville ikke prestert å velge denne skrifta om jeg så jobba for å få den så grusom som mulig.

Hehe... Ja, vi blir glade for å få det nærmere slik det var før... :)

Og hva sier det forresten? Jo, vi (i alle fall jeg) likte det slik det var før!

Skrevet

Føyer til svaret fra hare, husk å oppdatere siden (F5) når du har åpnet et forum igjen.

Skrevet

Nå blir jeg vel skutt her på DOL, men jeg syns faktisk fargen var bedre før. Nå er det så hvitt at man blir blendet. Og jommen var jeg ikke blitt vandt til horisontal inndeling også. Shame on me. Vel, vi har jo fått det vi har mast om. :D Kjempefint at man har mulighet til å velge. Skulle gjerne vært det når det gjelder farger også.

*holder gurgleren under vann. Lenge*

hare1365380455
Skrevet

Føyer til svaret fra hare, husk å oppdatere siden (F5) når du har åpnet et forum igjen.

Men må vi gjøre dette hver gang vi skal inn på dol på ny?

Gjest god påske !!!!
Skrevet

Ååååååååååååå så hææææææærlig !!!!!!!!!!!!

Dette blei bare såååå bra !!!! Nesten bedre enn gamle DOL jo :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, dette er en enorm forbedring, og det er kun småting som skal til for å gjøre siden veldig god igjen.

Jeg mente bare at sønnen din hadde rett i at du har tilta. ;)

Men altså: Jeg er nysgjerrig av natur: Hvordan går det an å velge skriftfarger som de vi nå ser? Jeg mener ... noen må jo ha valgt dem? Hvem er denne personen? Det er nesten for rart til å være sant. Han må jo være fargeblind?

Dersom det blir helt som du tenker, tror du alt er bra da- for alle- mener jeg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dersom det blir helt som du tenker, tror du alt er bra da- for alle- mener jeg?

Da blir det jo i så fall som tidligere. Nå er det for øvrig tilnærmet som tidligere, det er bare et par småbugger i systemet. Uklar farge (med mindre den er fiksa opp nå, har ikke sjekka) og samme "100 nyeste" som tidligere.

Blir vanskelig å klage da.

Men siden de åpenbart har muligheter bør de ordne noen forbedringer også. F.eks. en qoutefunksjon. Alle andre har det, og dol har åpenbart muligheten til å gi oss det da webbis selv liker denne funksjonen så godt at han ikke skriver et eneste innlegg om dagen uten å benytte seg av den.

Gjest Tryllekunstnerpiken
Skrevet

Ja, det må være slitsomt for ringfingeren å skrolle så mye :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...