Musli Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Har kjøpt dette. Står en tabl daglig. Men er det sånn at noen tar flere for å få virkning??Syns jeg har hørt noe om det... 0 Siter
sheba Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Ikke ta mer enn det står på pakningen uten at du har sjekket med noen som har greie på det.. snakker av erfaring, etter fødsel nr2 ble jeg anbefalt et kosttilskudd, 2 uker etter jeg begynte på det var blodprosenten min farlig høy og jeg kollapset pga hjerterytmen (besvimte 4 ganger på en formiddag) pga for høyt inntak av "naturproduktet"! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 De fleste får ingen virkning av 1 kromtablett om dagen. Jeg må opp i 3-4 hver dag før jeg merker noe. Ta tablettene litt før du har størst problemer med suget, men ikke etter kl. 18. Krom har vært linket til mareritt om de blir tatt for sent på kvelden. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 hold deg til det som står på pakken i første omgang og forhør deg med sunkost7life butikker om eventuelt større doser.. skal funke med en tab... 0 Siter
Speak Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jeg tok en om dagen. Første gang jeg prøvde så virket det. Andre gangen virket det ikke..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.