Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å få vertikalt oppsett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sletta cache og restartet. Har prøvd å klikke på kurven og så tilbake igjen, uansett hva jeg gjør så har jeg vertikal inndeling. Eneste som forandres er at 'svar til meg' og '100 nyeste' kommer opp som popup eller i boksen der trådlisten er.

Sikkert noe som er enkelt å finne ut av men jeg er trett etter ei elendig natt med lite søvn og jeg har vert oppe siden i halv åttetida selv om jeg ikke skal på jobb før tolv!

*morgengretten*

Skrevet

Jeg bruker både Firefox og Explorer. For å få det til å funke hos Firefox måtte jeg gå til "verktøy" og "slett privat data". Så måtte jeg innom og trykke på påskekurven igjen.

Gjest Jente31
Skrevet

Jeg gikk inn på "min side" og klikket på påskekurven. Så trykket jeg F5. Vips, så ble det vertikalt. Herlig.

Skrevet

Jeg gikk inn på "min side" og klikket på påskekurven. Så trykket jeg F5. Vips, så ble det vertikalt. Herlig.

Ehh, hvor er "min side"?

*Blind*

fei1365380229
Skrevet

Ehh, hvor er "min side"?

*Blind*

Jeg fikk bare opp min side når jeg gikk på forum Webmaster, når jeg stod på noen av de andre sidene var det ikke synlig. Ikke spør meg hvorfor.

Har fått til vertikal og det er mye bedre, men må gå inn på min side for hver gang jeg logger inn på nytt og det er litt pes.

Gjest Jente31
Skrevet

Ehh, hvor er "min side"?

*Blind*

Klikk deg innpå "logg inn" under "personlig" ;)

hare1365380455
Skrevet

Ehh, hvor er "min side"?

*Blind*

Forsiden av dol.

fei1365380229
Skrevet

Ehh, hvor er "min side"?

*Blind*

Tror du må logge deg inn først før min side kommer frem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...