Gjest god påske Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Hun har slått på stortromma og kjøpt snop for en tier til ungene! Joda, jeg vet at det er tanken som teller. 0 Siter
astridny Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Woow det var mye. ;-) Dere må ikke overspise i påska. :-) 0 Siter
Speak Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Oldemora til snuppa gav henne et påskeegg med marsmallows. Du vet slike du kjøper i digre poser for noen kroner. Påskeegget var fullt.... Men snuppa smilte og sa at nå skulle ho ut å grille, så da er det vel helt OK. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Hehe, farmora til minstemann har ikke engang kjøpt jul- eller bursdagspresang til ham de siste 5 åra. Jeg skal bare bli snill bestemor altså når det er min tur ;o) 0 Siter
puttelulle Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Hehe!;-) Ho har sikkert lest VG eller Dagbladet i dag, da vet du! Man skulle passe seg for store påske-egg...;-) Feite unger, vet du!;-) Trøst det med at mine unger ikke har fått hverken egget eller innholdet enda! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.