Gjest katteeier Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Hunden får man til å lystre uten særlig anstrengelse. Men katter - nei, de virker bare fjerne. Sender deg et tåpelig blikk og går sin vei. Hvorfor er det sånn? Hører de dårlig toner i mennesker tale? For liten hjerne? Hører de lyden av mat som fylles i skåla deres, kommer de som et olja lyn. :-) 0 Siter
Piraye Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Katter er smartere enn hunder, derfor lystrer de ikke. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Neida, de tar imot beskjed og vil vurdere den senere. Katter liker å tenke igjennom saker og ting før de bestemmer seg. 0 Siter
Gjest Tryllekunstnerpiken Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Katter er smartere enn hunder, derfor lystrer de ikke. Hehe..thats true!! 0 Siter
Speak Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Hunder er flokkdyr, og adlyder en leder i flokken. Katter er selvstendige vesner og bryr seg ikke om ledere. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Hunder gjør ting fordi de er lært opp til å lystre, enten de vil eller ei. En katt vil aldri gjøre annet enn hva den vil. Jeg liker katter veldig godt De kattene jeg hadde lærte veldig mange beskjeder, men de lystret kun når de giddet Den ene katten min likte godt å ligge i en balje i badekaret sammen med meg. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Hunder gjør ting fordi de er lært opp til å lystre, enten de vil eller ei. En katt vil aldri gjøre annet enn hva den vil. Jeg liker katter veldig godt De kattene jeg hadde lærte veldig mange beskjeder, men de lystret kun når de giddet Den ene katten min likte godt å ligge i en balje i badekaret sammen med meg. Liker også katter. Hadde ei som fikk både reker og torskefilet... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Liker også katter. Hadde ei som fikk både reker og torskefilet... Selvsagt skal pusene få den beste maten ) Min eldste datter utviklet allergi, så da måtte jeg omplassere dem . Det var stor sorg for oss, men vi fant gode hjem for dem. Jeg vokste opp med katter, så det er rart å ikke kunne ha det lenger. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Katter er smarte og lar seg ikke herse med ;-) Kattene mine går straks til kjøleskapet når jeg spør om de vil ha melk, så at de hører hva vi sier er jeg ganske sikker på. Kattene slippes inn på morgenen og må ut når vi drar på jobb. Dette er ikke alltid like populært når været er dårlig. De har da mange finurlige gjemmesteder og sitter musestille og håper på det beste ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.