Gå til innhold

sjalu samboer

Anbefalte innlegg

lille kvinne
Skrevet

han er så sjalu at han spør hver gang hvem jeg snakket med i tlf.hvem jeg sitter å skriver med på sms.hva som blir snakket om.

han har også kjøpt meg dyre saker og ting (jeg lurer på om det han ikke prøver å kjøpe meg)

selv nekter han når jeg tar det opp om du prøver å kjøpe mere kjærlighet , jeg har sagt at jeg er glad i han .Og bruker ikke ordene jeg elsker deg.

og det har han godtatt.

vi har også en felles venn som jeg har på min msn som jeg av og til snakker med , nå vet min samboer om dette.men reagerte allikvel som en 11 åring med dette : HAN ER MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN VEEEEEEEEEEEEEENN!!!!OG JEG LIKER KKE AT DU SNAKKER MED MIN VENN...jeg ble litt redd måten han oppførte seg.han er litt firekantet akkurat der ja.

nå har det seg slik at jeg må reise til en konfirmasjon(min gudatter) men jeg får ikke lov han har fått det slik at jeg aldri mer kommer tilbake.Så hva gjør jeg?jeg tror selv at jeg holder på å bryte sammen her.jeg får heller ikke gå alene ute selvom jeg vil det selv , noenganger så trenger man det.men han vil være med.og ser jeg at jeg ikke vil ha han med så blir han mistenksom.han følger med overalt hvor jeg går.er så irriterende og jeg har sagt ifra til han at jeg trenger pusterom være litt alene.jeg har tre barn som ikke bor hos meg og de har delt første plass i mitt hjerte det forstår ikke han.han har også sagt at han ALDRI SLIPPER MEG det hørest sjukt ut.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Han her bør du virkelig komme deg vekk fra!

Gjest KOM DEG VEKK
Skrevet

Han her bør du virkelig komme deg vekk fra!

Helt enig. Han virker OVERsjalu og kommer sikkert aldri til å endre seg.. Skulle nesten trudd at han hadde stooore problemer av et eller annet slag, fordi oppførselen hans er ikke normal.. Jeg trudde min samboer var sjalu, men etter å ha lest innlegget ditt, så er han rene puselusen i forhold til din samboer..

Skrevet

Helt enig. Han virker OVERsjalu og kommer sikkert aldri til å endre seg.. Skulle nesten trudd at han hadde stooore problemer av et eller annet slag, fordi oppførselen hans er ikke normal.. Jeg trudde min samboer var sjalu, men etter å ha lest innlegget ditt, så er han rene puselusen i forhold til din samboer..

Dette hørtes ikke bra ut. Alle trenger et pusterom iblandt, man kan ikke sitte inne å holde hverandre i hendene hele tiden, selv hvor forelsket man er. Det er godt å komme seg ut å treffe litt andre folk og oppleve andre ting.

Her i huset har vi det iallefall slik, jeg har vært sammen med min samboer i to år, han har et barn og jeg to.Barna er hos oss annenhver uke. Når vi har barna er vi ofte på hytta i helgene, og da når vi kommer hjem er vi ofte litt lei. Barna er 7,8 og 9 år. da er det godt å komme seg ut en tur alene. Samme er når vi har "barnefri" da kan vi gjøre ting sammen, men også hver for oss.

Høres ikke sunt ut det du opplever, han vil jo kontrollere alt du gjør, det er sjukt! Jeg skal illefall slutte å si at min samboer er sjalu, for det er han ikke i forhold til din. Kom deg bort mens leken er god, her har du jo også 3 barn å ta hensyn til.

Lykke til:)

Gjest tidligere i samme situasjon
Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg kommet meg ut av det forholdet så raskt som mulig. Han kommer garantert IKKE til å endre seg, med stor sannsynlighet vil det bare bli verre og verre. Han opptrer svært kontrollerende overfor deg. Noen slike blir til og med farlig med årene.

Jeg vet det er tøft å gå, han har sikkert også fine sider, derfor må du gjennom en sorgprosess. Men på sikt vil du få det mye bedre uten han. En dag vil du treffe en ny mann som er god mot deg uten denne sjalusien.

Jeg nøler ikke med å si: ta vare på deg selv og kom deg vekk jo før jo heller!

Skrevet

Synes nå selv at du virkelig litt umoden selv jeg.

"Bruker ikke ordene 'jeg elsker deg'." Faktisk ganske viktig i ett forhold det.

Glad er man i en venn.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Synes nå selv at du virkelig litt umoden selv jeg.

"Bruker ikke ordene 'jeg elsker deg'." Faktisk ganske viktig i ett forhold det.

Glad er man i en venn.

Tror du uttrykksform kan variere mellom landsdeler...?

Jeg bruker heller ikke uttrykket "jeg elsker deg" ...for det faller meg totalt unaturlig.

Men jeg er lykkelig gift.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...