Gå til innhold

Hvor mye skal en ta med i en CV?

Anbefalte innlegg

Gjest Snart jobbsøker
Skrevet

Er godt voksen, og har hatt mange jobber i årenes løp. Både kortere og lengre. Har nå tatt utdanning i voksen alder, og lurer derfor på hvor mye en skal ta med i en CV? Tenker på småjobber som dagmammajobber, sommerjobber, grunnskole ovs? Skal søke jobb nå, og ønsker å ha en ryddig CV, men føler at det blir mye å ta med absolutt alt i livet mitt.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Grunnskole tror jeg du kan utelate. Men jobbene forteller noe om deg- om din vilje til innsats.

Helst i stikk-ordsform- for at det ikke blir for langt.

Du kan søke på google- på CV. Der kan du se flere eksempler på CV'er

fei1365380229
Skrevet

Jeg ville ikke tatt med alt hvis det er jobber av kortere varighet. Skriv diverse sommerjobber med eksempel f.eks i CV. Diverse deltidsjobber.....

De nyeste og lengste jobbene bør du ha med. Husk å bare skrive inn jobber du har attester på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...