Gjest Snart jobbsøker Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Er godt voksen, og har hatt mange jobber i årenes løp. Både kortere og lengre. Har nå tatt utdanning i voksen alder, og lurer derfor på hvor mye en skal ta med i en CV? Tenker på småjobber som dagmammajobber, sommerjobber, grunnskole ovs? Skal søke jobb nå, og ønsker å ha en ryddig CV, men føler at det blir mye å ta med absolutt alt i livet mitt. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Grunnskole tror jeg du kan utelate. Men jobbene forteller noe om deg- om din vilje til innsats. Helst i stikk-ordsform- for at det ikke blir for langt. Du kan søke på google- på CV. Der kan du se flere eksempler på CV'er 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jeg ville ikke tatt med alt hvis det er jobber av kortere varighet. Skriv diverse sommerjobber med eksempel f.eks i CV. Diverse deltidsjobber..... De nyeste og lengste jobbene bør du ha med. Husk å bare skrive inn jobber du har attester på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.