uptowngirl1365380300 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jeg er ganske "grønn" når det gjelder bilkjøp... Vi skal antakelig kjøpe bil ganske snart. Men hvordan går man egentlig fram da? Hvis vi drar og ser på en bil, og bestemmer oss for å kjøpe den, hva gjør vi så med lån osv.? Signerer man kjøpekontrakt også står bilen der til man får ordna finansiering?? (Det er bruktbilforhandler det er snakk om). Banken skal jo ha opplysninger om bilen som skal kjøpes for å gi lån, men man kan jo ikke gi disse opplysningene før man sikkert veit hvilken bil man skal kjøpe. 0 Siter
Speak Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jeg har fått lån i banken (eller egentlig en garanti for lån) før jeg har funnet bilen. Så er det bare å ta en tlf. til banken med opplysninger etterpå. Snakk med banken. De har god erfaring i dette. 0 Siter
Gjest vil ikke nicke Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Vi kjøpte bil fra firma nettopp og vi hadde med et brev fra banken som det sto hvor mye vi hadde å kjøpe bil for. Vi fikk med oss nybilen samme dag og firmaet sendte krav om penger til banken samme dag, har fått høre av banken at de betaler direkte til firmaet etter påske. Vi står nå som eiere av bilen. Banken fikk vite sånn på veien hvilken bil vi tenkte å kjøpe og vi anslo kjøpesum. Lykke til med bilkjøp!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.