Gå til innhold

FU: ser du fotball i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva går og hvilken kanal? Før jeg fikk en haug med unger så jeg alt av fotball på tv, i tillegg til at jeg reiste rundt og så kamper her i vest. Nå begrenser det seg noe.

Mista nikket
Skrevet

Gubben ser på tv og jeg sitter her i hverfall litt til

hare1365380455
Skrevet

Ja, nå fant jeg det på Vg-live-nett. Har dessverre ikke Tv3. Håper ManU kommer tilbake da, de er jo ikke akkurat kjent for å gi opp :)

Ser du kampen hos VG altså? Det blir spennende i 2. omgang...

:)

Skrevet

Ser du kampen hos VG altså? Det blir spennende i 2. omgang...

:)

Ser og ser, he he. Men det er jo rapporter nesten hvert minutt der. Jeg følger ofte med kamper på den måten. Detaljerte beskrivelser kommer fortløpende. Sånn er det når jeg ikke har parabol eller kabel :( Det hender at gjestene mine sitter og gaper framfor pc'n. De fleste av oss her følger med både fotball og annen sport. Liverpool er laget mitt i England da, men jeg liker at engelske lag går videre i Champions League. Uff.. Er ikke så veldig begeistret for Arsenal, så de unner jeg lite ;)

Gjest prust
Skrevet

Nei... er det fotball i kveld? Skal jaffal ikke se på ;-)

hare1365380455
Skrevet

Nei... er det fotball i kveld? Skal jaffal ikke se på ;-)

Nei nei, du får lese litt i steden for... ;)

Gjest prust
Skrevet

Nei nei, du får lese litt i steden for... ;)

Ja, jeg får vel det. Kikket etter Mankell-bok i dagligvarebutikken i dag (hadde en del bøker) men de hadde ikke.....

Nå skal jeg faktisk gjøre noe helt annet. Skal oppdatere noen medlemslister i forhold til innbetaling av kontingent..... Har utsatt det i et par måneder....

hare1365380455
Skrevet

Ja, jeg får vel det. Kikket etter Mankell-bok i dagligvarebutikken i dag (hadde en del bøker) men de hadde ikke.....

Nå skal jeg faktisk gjøre noe helt annet. Skal oppdatere noen medlemslister i forhold til innbetaling av kontingent..... Har utsatt det i et par måneder....

Jaha, så må du bare bli ferdig med det så du får gjort andre (påske)ting! :D

Gjest prust
Skrevet

Jaha, så må du bare bli ferdig med det så du får gjort andre (påske)ting! :D

*kremt*

DOL'er fortsatt... Ble så pprømt over den fantastiske påskenyheten om vertikalt oppsett!!!!!!!!

hare1365380455
Skrevet

*kremt*

DOL'er fortsatt... Ble så pprømt over den fantastiske påskenyheten om vertikalt oppsett!!!!!!!!

Ja, jeg ser fotball og har pc'en på fanget.. ;)

Gjest togli
Skrevet

Sånne kvelder er gubben glad jeg har DOL ;-)

hare1365380455
Skrevet

Hehe....

Skrevet

Det er den dagen jeg er glad jeg ikke har gubbe :o)

Gjest togli
Skrevet

Det er den dagen jeg er glad jeg ikke har gubbe :o)

Noen fordeler skal man tross alt ha ;-)

Skrevet

IKVELD????? Gløtta på 10 minutter men det var ikkenoe som var verdt å se på. Det var igår det var verdt å se på, ikke det søplet som gikk ikveld.

Skrevet

Nei, nei og atter nei! Det gjorde jeg ikke!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...