Gå til innhold

Hvilken bok gleder du deg til å lese i påsken?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg sa ifra men de hadde ikke noe annet. Idiotisk. Og så ba de meg smøre med bodylotion.

Ja, det løser jo alle problemer (not). Man må jo gjøre det man kan for å forebygge, og da er ikke harde laken tingen.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

16

• Dorthe

13

• MsSophie

3

• candyqueen_83

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ofte dyna i sofaen, for det er kaldt enda... Inne er det av og til kaldt også om sommeren. Bruker du pc'en som tv også? :)

Nei, jeg har tv i enden av senga, 26" flatskjerm :o)

hare1365380455
Skrevet

Nei, jeg har tv i enden av senga, 26" flatskjerm :o)

Ojoj, ska sei! Det hørtes herlig ut..

Skrevet

Ja, det løser jo alle problemer (not). Man må jo gjøre det man kan for å forebygge, og da er ikke harde laken tingen.

De tenkte ikke på slike ting i det hele tatt der jeg var. Beregnet kun for friske folk ;o)

Skrevet

Ojoj, ska sei! Det hørtes herlig ut..

Jeg skjemte bort meg sjøl i fjor for skattepengene :o)

hare1365380455
Skrevet

De tenkte ikke på slike ting i det hele tatt der jeg var. Beregnet kun for friske folk ;o)

Utrolig... Men de bør nå høre på de som kommer dit og har forslag.

Skrevet

Utrolig... Men de bør nå høre på de som kommer dit og har forslag.

Hehe, jeg håper de gjør det for jeg hadde ganske mange forslag til forbedringer jeg og leverte det skriftelig når jeg reiste.

hare1365380455
Skrevet

Jeg skjemte bort meg sjøl i fjor for skattepengene :o)

Det var en god gave!! Og noe du jo får brukt ofte. :D

Skrevet

Det var en god gave!! Og noe du jo får brukt ofte. :D

Nesten hver dag :o)

Som i reklamen: Fordi jeg fortjente det...

hare1365380455
Skrevet

Hehe, jeg håper de gjør det for jeg hadde ganske mange forslag til forbedringer jeg og leverte det skriftelig når jeg reiste.

Slik skal det gjøres! Godt at du sier ifra! :)

hare1365380455
Skrevet

Nesten hver dag :o)

Som i reklamen: Fordi jeg fortjente det...

Hihi.... Sant det!

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med Stieg Larsson - Menn som hater kvinner, og har såvidt begynt på Jenta som lekte med ilden ac samme forfatter.

Den første var knallbra, den andre ser ut til å være like god.

Skrevet

The Curious Incident of the Dog in the Night-time

Den er god:-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ups.. jeg aner ikke hva det er en gang jeg.... ;)

Jeg vet hva det er men kan alt for lite om det, derfor regner jeg med at en bok for Dummies vil hjelpe på litt. :-) (PHP er et programmeringsspråk for hjemmesider...)

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg vet hva det er men kan alt for lite om det, derfor regner jeg med at en bok for Dummies vil hjelpe på litt. :-) (PHP er et programmeringsspråk for hjemmesider...)

Har begynt på en bok vi fikk gratis i postkassen her for en stund tilbake.

Det er en bok som omhandler livet på 18-1900 tallet, er skrevet av en lokal skribent, og handlingen foregår i traktene her.

Satser på å få lest hele denne :)

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med Stieg Larsson - Menn som hater kvinner, og har såvidt begynt på Jenta som lekte med ilden ac samme forfatter.

Så bra, for jeg har store planer om å lese de bøkene i påska. Har hørt så mye bra om dem:)

Gjest barbamams
Skrevet

Huff....Jeg glemte å gå på biblioteket. Har lyst til å lese bøker som omhandler en familie....Men husker ikke hva denne het. Noen som vet? Tror den er ganske ny.

Skrevet

Jeg holder på med "Nobels testamente" av Liza Marklund.

God bok.

candyqueen_83
Skrevet

Bjørn bottolfs- Kometen holder jeg på med nå. Synes den er bra :o) Har lånt masse bøker på biblioteket som jeg skal kose meg med i påsken :o)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg leste menn som hater kvinner. Kjedet meg i gjennom halve boka, før jeg ga opp :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...